Hallo mensen,
Ik keek al een tijdje rond op deze forum. Echt veel informatie en mensen die veel weten over detailen.
Mijn naam is Gideon, komt uit Tilburg.
Mijn eerste bestelling bij CC was ongeveer 2-3 maanden geleden. En direct een compleet package via een group-buy actie op een ander forum.
Mijn detail gereedschappen:
*DAP500
*LC pads (wit, orange, rood)
*PB (SSR 1.5 en 2.5, Blackhole)
*Meg's NXT2.0 Wax
*Meg's Ultimate Compound
*Meg's SwirlX
*Meg's Paint cleaner
*Meg's Interior Supreme Shine
*Meg's Supreme shine MF doeken
*Meg's Watermagnet
*Meg's Utlimate Quick detailer en gewone Quick detailer.
*Meg's Klei
Moet nog dinges voor de banden halen en ben ook van plan om naar Menzerna te switchen voor Audi en BMW lakken. Zie namelijk veel goeie dinges over Menzerna. Met de PB moet ik meer druk en passes doen om wat verschil te kunnen zien op BMW en Audi lakken . Maar voor bijv. Renault en Opel werkt het perfect:-b .
Zal zeker deze forum zeker blijven bezoeken!
Groetjes,
Gideon
Ik keek al een tijdje rond op deze forum. Echt veel informatie en mensen die veel weten over detailen.
Mijn naam is Gideon, komt uit Tilburg.
Mijn eerste bestelling bij CC was ongeveer 2-3 maanden geleden. En direct een compleet package via een group-buy actie op een ander forum.
Mijn detail gereedschappen:
*DAP500
*LC pads (wit, orange, rood)
*PB (SSR 1.5 en 2.5, Blackhole)
*Meg's NXT2.0 Wax
*Meg's Ultimate Compound
*Meg's SwirlX
*Meg's Paint cleaner
*Meg's Interior Supreme Shine
*Meg's Supreme shine MF doeken
*Meg's Watermagnet
*Meg's Utlimate Quick detailer en gewone Quick detailer.
*Meg's Klei
Moet nog dinges voor de banden halen en ben ook van plan om naar Menzerna te switchen voor Audi en BMW lakken. Zie namelijk veel goeie dinges over Menzerna. Met de PB moet ik meer druk en passes doen om wat verschil te kunnen zien op BMW en Audi lakken . Maar voor bijv. Renault en Opel werkt het perfect:-b .
Zal zeker deze forum zeker blijven bezoeken!
Groetjes,
Gideon