• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Anmobiel

Detailing addict
17 feb 2021
99
55
Goededag beste mensen,

Zo zeg wat een wereldje ben ik in beland! Prachtig dit. Ik heb in het verleden weleens de namen Meguairs, Poorboys, Chemical guys enz weleens gehoord en dacht ooh dat zal allemaal wel. Maar na het vinden van deze forum en webshop ben ik er heel anders aan gaan kijken.
Ik ben al een tijdje bezoeker en dacht laat mij maar ook even aanmelden op deze prachtige forum met tonnen aan informatie. Ik ben zaka alias anmobiel ben 34 jaar oud en woon in Amsterdam. Momenteel heb ik nog nul komma nul ervaring en ben toch benieuwd naar al die mooie producten. Ik wil er wel bij zeggen dat het toch wel prijzig is vergeleken met hoe ik de auto altijd gewassen heb. Maar een verschil moet er zijn natuurlijk.
Momenteel heb ik een Vw Touran van 2011 met een zo moeilijke kleur zwart! Verder heb ik een Mercedes c220 uit 2007 in de kleur zilvergrijs. Ik ben een autoliefhebber en koop wel vaker een auto om deze even van te genieten en dan weer opzoek naar een andere. Zo heb ik een keer een witte Tiguan gehad en daar vallen de krasjes deukjes veeel minder op.
Ik wil graag eerst zoveel mogelijk info opdoen alvorens ik daadwerkelijk wil beginnen met detailen. Zo las ik veel over prewash lekker je auto foamen. 2 emmer methode was ik al op de hoogte van. Kleien ook wel maar niet de details ervan. Polijsten om daarna om een mooie glaze erop te zetten en als laatste een laagje verse wax erover. Ik hoor vaak Collinite 845. Verder lees ik over ironremover, quick detailer, prepmiddelen, bescherming boven op je wax enzovoort. Daar weet ik nog weinig van en moey uitvogelen wat en wanneer je deze gebruikt.
Al met al een heerlijke forum met super veel informatie. Het liefst wil ik een keer meekijken bij zo een volledige detail. Lijkt me harstikke leuk.