• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Tim

Mooi Leon, en genoeg vermogen dus. Heb zelf ook een Leon gehad de FR nieuw gekocht in 2006 helaas is deze toen na paar jaar gestolen.
 

Bijlagen

  • Seat (69).JPG
    Seat (69).JPG
    255,6 KB · Weergaven: 50
Dank allemaal!

@Cupra_Jeroen ik heb het nog nooit helemaal uitgezocht, maar persoonlijk vond ik de bedragen die ik weleens voorbij heb zien komen voor virtual cockpit & facelift achterlichten wel erg stevig. Mag ik vragen wat het je gekost heeft? (mag ook via PB)

Verlagen en spacers in het verleden wel gedaan, maar de nadelen wegen wat mij betreft niet meer op ten opzicht van de voordelen. Help, ik word oud. o_O

Heb je het stuur a la Cupra R laten bekleden?

@RoyR laat het maar weten als je ooit zo ver bent en wellicht wat informatie en/of aankooptips wil!

@schaef balen zeg, hopelijk ben je toen nog redelijk vergoed? Ik kan er helaas over mee praten. In 2007 een Ibiza FR 1.8 20VT gestolen, wel nog redelijk vergoed vanuit verzekering. In 2001 mijn 1e auto gestolen, een Golfje 3, deze was niet verzekerd voor diefstal dus niks voor gehad. :confused:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR
Auto was na 14 dagen terug gevonden. Aangehouden in Rotterdam tijdens een controle. Gene die erin reed zei hem gekocht te hebben. Alleen zonder papieren ed. wel een sleutel. En terwijl ik beide thuis had liggen. Auto geheel uitgewoond en totaal 6500€ schade. Bizar hoe ze dat voor elkaar gekregen hadden. Spullen die in de auto tijdens diefstal lagen weg. Veel gereedschap en een duur Carbon statief. Krijg je niks voor van verzekering. Dingen van de auto zelf ook weg. Hoedenplank hoofdsteunen en nog wat zaken. Mij ipod lag er nog wel in. Alleen met andere muziek. Wilde de auto niet meer en heb een deal kunnen maken met de garage waar ik hem had gekocht. Toen een GTI 5 gekocht.
 
  • Verbluft
Reactions: TimW
Zat dan ook wel een bepaald type in volgens mij, lege blikjes Fernandes, lange vloeipapier, hondenharen in de achterbak, kindersokken onder de stoelen rugleuning bijna op de achterbank enz enz. Je wil het niet weten. En ik was toen net zo zuinig op mijn auto als nu dus dan weet je wel hoe dat voelt als je de auto zo terug krijgt.
 
Tering... Dan hadden ze 'm net zo goed niet terug kunnen vinden. In beide van mijn gevallen nooit meer iets van gehoord, dus nooit meer terug gevonden.

Hopelijk heb je een redelijke deal met je garage kunnen maken, mooie opvolger met de 5 GTI. En je huidige GTI is ook prachtige zeg. :heart_eyes:
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Kost je sowieso geld en ja ik had hem liever ook niet terug gehad. En jij twee maal is helemaal triest je zou bijna geen leuke auto meer kopen maar iets ouds en wat er niet meer uitziet. Hopelijk blijft de Cupra gewoon in je bezit. Ik denk dat ze bij de mijne het chassisnummer uit voorruit hebben gekopieerd en een sleutel hebben laten maken in buitenland. Sindsdien altijd het chassisnummer afgedekt in alle auto's.
 
Zo wat een mooie Leon, goed aan de ketting leggen!

Kan helaas ook meepraten over een gestolen auto, twee jaar geleden m'n 3-er Touring. Verzekeraar had het terugvinden aan een bureau uitbesteed. Uiteindelijk kreeg ik in de BMW app een signaal dat de auto in Moskou stond. Bureau is gaan kijken en er stond een loods vol met BMW's die niet echt klopten. Hoe meer vragen er gesteld werden hoe meer fout volk er tevoorschijn kwam. Dus ze hebben het wijselijke besluit genomen om het onderzoek te staken. Ben overigens goed gecompenseerd, had de auto tegen nieuwwaarde verzekerd.
 
  • Leuk
  • Verbluft
Reactions: schaef en RoyR