• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Vaporized

Johan Westerbrink

Detailing addict
22 jun 2016
6
60
37
Oldenzaal
Detaillers,

Ik ben Johan Westerbrink, 30jr en woonachtig in Oldenzaal.
Sinds een tijdje kijk ik mee op dit forum en gek van Bimmers.

Na een hele tijd te hebben gewacht is de kogel door de kerk, toch maar een DAP aangeschaft om zelf eens goed te gaan leren poetsen.. Hiervoor heb ik oefenmateriaal ter beschikking als in een E91 330d LeMans Blue, E60 530d Mystic Blau, een 206 grijs en een paar motorfietsen. Genoeg oefen materiaal dus, met de vakantie in het zicht leek me dit geen verkeerd moment om er nog maar eens een hobby bij te nemen :)

Bimmer E60
14782075410_f1c2571dee_c.jpg

27224032944_de9293f404_c.jpg

Bimmer E91
27558006040_352ebaac1b_c.jpg

Gixxer 750
27836848495_eff9d872ec_c.jpg

Ik zal voornamelijk meekijken op het forum en ook mee-spieken in jullie projecten en verhalen !
 
Welkom!
Mooie Bimmers, mooi compleet met M bumpers en super kleuren.
Als BMW fan is het leuk om te zien dat er meer aan gedetaild wordt.
Ik heb laatst een mooie E61 gedaan, is flink werken maar zeer dankbaar om te doen!
Veel plezier en als je vragen hebt horen we dat vanzelf wel.
Er is al veel geschreven natuurlijk dus ook veel lees en kijk plezier.
 
Vandaag maar eens de collectie uiteen gezet.. Vanmiddag weer van allerlei nieuwe spulletjes besteld :)

Megs 5" MF Cutting Pads
Megs M105
Megs SoftBuff Foam Pads
Monello's Dolce Verde Clay kitje

En een beetje losse spulletjes.. Langzaam bouwen we de collectie uit en komen er meer dingen bij..

Naast de D/A ligt er ook een Rotary te wachten, maar daar eerst een goede backingplate bij hebben en veel D/A ervaring opdoen :)

Bedankt voor alle reacties en ik blijf de vele verhalen lezen.. Geweldig forum dit !
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    182,8 KB · Weergaven: 171