• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.......VW_Marcel

VW_Marcel

Detailing rookie
30 jul 2012
69
0
Het leek me nu wel eens tijd om mezelf eens voorstellen na een tijd te hebben meegelezen op het forum.

Mijn naam is Marcel en woon in de buurt van Dordrecht en sinds eind mei in het bezit van een nieuwe Renault Megane Gt-line en we hebben nog een Suzuki Swift uit 2008. Nu ik voor het eerst nieuwe auto heb wil ik hem nog beter gaan verzorgen, dus vandaar dat ik mee lees over de verschillende Show-offs en Tutorails. Hieronder even wat foto's van de Megane
volledig.jpg


zijkant1.jpg


voorkantm.jpg


lichtv.jpg


Ben een aanal jaren geleden begonnen met het met de hand wassen van mijn auto's. In de loop der tijd me collectie steeds meer uitgebreid, op dit moment loopt er weer een bestelling bij Carclean om de volgende stap in detailen te maken. Eind deze week twee weken naar Frankrijk en dan gaan alle detailproducten mee en gaan we eens op me gemak een aantal producten uitproberen.

Marcel
 
Welkom marcel! Mooie wagen hoor! Heb dezelfde alleen in cayenne oranje en diesel! Dordrecht is om de hoek bijna, dus als je een keer hulp nodig hebt of iets wil uitproberen, geef maar een gil. :-D
 
Van harte welkom hier.
Erg mooie Renault welke er al zeer netjes bijstaat.
Wel een bijzondere nickname (VW) vergelen met de auto's die je rijdt....;)
Veel leesplezier hier, een fijne tijd in Frankrijk en hopelijk volgt er snel een eerste show-off
 
Dank voor alle reacties

@erikjeeh, dit is ook gewoon een 14% diesel hoor :-"
en hou me zeker aanbevolen voor tips en tricks

@Maaike, voordat ik een auto van de zaak kreeg reed ik altijd Volkswagen en was ik altijd actief op verschillende fora's. Dus dacht laat ik voor het gemak maar dezelfde nickname aanhouden.
Op de foto stond er nog geen 200km op de teller, inmiddels staat die al op 6000km dus hij nu wel een uitgebreide wasbeurt krijgen, ondertussen wel twee wekelijks gewassen natuurlijk. Maar complimenten voor je Show-offs van de Subaru en Ford Ka.
20092008150a.jpg
 
Dank u:schaam
Stoer bommetje wel om te zien hoor die VW....! Gaaf...
Die Renault is trouwens ook erg mooi...net als heeeeeel veel andere merken en modellen op dit moment trouwens.
Nette auto, maar die koplampen geven hem net ff wat sportiefs en duisters mee...me like!
 
Heb die Golf ook met pijn in me hart moeten verkopen......dus was heel blij toen ik na 2 jaar een eigen auto mocht uitzoeken
 
Ik heb weleenswaar niet de facelift. Dus met led. Ik had toen geen keuze uit die supervette velgen!
Heb zelf ook de wagen 20% bijtelling. Alles erop en aan. Inmiddels iets langer dan jaar en 86.000km verder.
Absoluut fijne wagen met zeer aangename stoelen!

Hier de mijne:
d1c0ea0b.jpg


toch maar eens foto naast elkaar maken? De 2 GT line kleuren naast elkaar
 
Mooie kleur ook, heb zitten twijfelen tussen Cayenne en Blue Malte....Dan rijd je behoorlijk wat kilometers trouwens!8-())

Wat betreft die velgen daar heb ik veel moeite voor moeten doen bij de dealer en een aardige duit voor moeten bijbetalen maar ben erg blij met het resultaat!
 
Normaal krijg je die velgen alleen op een echte GT! Dat je veel bij moet leggen zal wel. Die velgen zijn 1100 extra ofzo?

Ach, 14% bijtelling is wel weer plus. Scheelt heel wat met mijn 20% hoor over een cataloguswaarde van 33400 euro.