• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen(wel zo netjes he)

Bimmerf10

Detailing rookie
9 aug 2016
9
15
28
Hallo mede autoliefhebbers,

Ik ben Sudesh, 20 jaar en woonachtig in Amsterdam. Ik ben werkzaam bij een assurantiekantoor.
Sinds een jaartje ben ik in het bezit van een zwarte BMW 5 serie(f10) uit 2011.

Na een poosje meekijken op dit forum, zojuist besloten om een account aan te maken.
Ik heb mijn auto 2 weken geleden laten polijsten en in de (spuit)wax laten zetten door een poetsbedrijf. De auto zag er de prachtig uit tot ik afgelopen weekend de auto ging wassen. In de zon zie je hologrammen(achtergekomen via dit forum) op de lak. Ik heb ook gelezen op dit forum dat je dat kan laten uitpoetsen. Dit laat ik door een ander bedrijf doen als ik mijn welverdiende vakantie heb over 3 weken.

Over een paar maanden wil ik een zwarte Volkswagen Golf kopen. Die wil ik ook helemaal zelf detailen. Om mij hierop alvast zo goed mogelijk op voor te bereiden ben ik me alvast aan het inlezen op dit forum(wat zeker gaat lukken).

Gr. Sudesh

Bijlagen

• image1 (1).webp
    image1 (1).webp
    87,3 KB · Weergaven: 179
  • image3.webp
    image3.webp
    38,6 KB · Weergaven: 183
  • Leuk
Reacties: Emi
Welkom Sudesh.
Lees je eerst maar eens goed in. Wellicht kom je er dan wel achter dat je een heleboel zelf kunt foen, zoals hologrammen weghalen met een DAP.

Welkom een beetje inlezen en je kunt al een hoop zelf,
En als je vragen hebt horen wij het wel

Welkom. Verdiep je eerst goed in het andere bedrijf voordat zij het alleen maar erger maken. Het beste is natuurlijk om het gewoon zelf aan te pakken.

Hallo, bedankt voor de verwelkomingen.
Ik ben van plan om een DAP, aan te schaffen als de andere auto in bezit is. Alleen om nu al de hologrammen zelf weg te poetsen vind ik nogal tricky zonder ervaring

Welkom en lees https://forum.Carclean.com/threads/...al-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4223/ is door hier staat veel info :-)

Welkom hier, geweldige auto heb je, oooooit komt die hier ook een.
Geloof me, koop die dap nu, koop Scholl S30+ en een witte of groene pad (liefst meerdere) en een setje groene monello doeken en doe het zelf, kan eigenlijk niet fout gaan.
Wat afplaktape (niet van de bouwmarkt) om de trims af te plakken, Gyeon prep om voor de laatste stap je auto voor te bereiden en een leuk waxje, sealant of coating en je zal zien dat je auto er ge-wel-dig uit komt te zien.
Als je deze spullen eenmaal hebt kan je lekker verder gaan met andere auto's en meer ervaring op te doen maar echt, zelfs ik kan het!

• Leuk
Reacties: jojo323
Mooie wagen man! Ik zelf ben ook pas lid geworden hier en heb ook al veel gelezen over detailing. Je kunt echt zelf al heel veel doen. Bespaar je geld op het uitbesteden, lees je goed in over de producten (waarvan hierboven al veel staat genoemd) en ga het zelf doen! 1. Het is erg leuk! 2. Het geeft je voldoening! 3. Je auto zal er strak komen uit te zien.

Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keus :p!

Succes :yum

Welkom en knappe auto BMW. Waarom naar Golf?

Bespaar je de ellende en doe het zelf. Kans is (als je niet naar een detailer gaat) best groot dat de hologrammen niet weg zijn nadat je bij de volgende poetser ben geweest. Het woord zegt het al, poetser is geen detailen.

Hallo, bedankt voor de reactie en tips. Ik denk dat ik toch maar een DAP moet aanschaffen.

En voor de mensen die vragen " waarom een golf". De golf wordt mijn 2e auto, gebruik voor in de stad en als auto voor mijn broertje, die bezig is met zijn rijlessen.

Bedankt Alex,
Informatie opdoen gaat zeker lukken.
Wat betreft leeftijd en auto, het was hard werken. Ik heb het geluk gehad dat ik een baan aangeboden gelijk na mijn studie.