• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

gerrit14

Detailing rookie
27 aug 2012
13
0
Hallo, ik ben Gerrit. Ben geen fanatieke poetser of detailer maar hou wel van een mooie glimmende auto. Heb me aangemeld omdat ik toch met wat vragen zit af en toe.

Voor de rest heb ik op dit moment een zwarte Toyota Corolla uit 2003 icm originele TTE 17" velgen en spoiler. Deze rijd ik nu al een tijdje maar af en toe wil ik nog wel eens van auto wisselen.

Qua poets middelen gebruik ik van alles. In het begin vaak standaard spul wat je overal kan kopen, maar sinds een aantal jaar gebruik Meguiars. Helaas had ik toen de ballen geen verstand van compound, polish, glaze en wax.

Dacht dat synthetic sealant M21 een wax was :|

Daarna via via aan de M3 perfect-it serie gekomen en dat werkt redelijk goed, alleen had ik geen machine dus zat met de hand te klooien. Sinds een week heb ik een DAP900 in bezit en zit daar nu mee te stoeien.

Dat was het.

Welkom!

Ik vermoed trouwens dat ik wel een koper (hier op het forum) weet voor je TTE velgen, mocht je de wagen (weer) een weg doen... ;)

Welkom hier

McShine zei:
Ik vermoed trouwens dat ik wel een koper (hier op het forum) weet voor je TTE velgen, mocht je de wagen (weer) een weg doen... ;)

Rijdt toevallig in een rode rolla ergens in DH :-" w^^w

McShine zei:
Welkom!

Zijn mooie velgen voor een Corolla of Celica. Ik heb ze helemaal uit Belgie gehaald omdat ze in NL bijna niet te krijgen zijn. Mocht ik mijn auto verkopen dan zal ik eraan denken.