• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.........

Michael-77

Detailing rookie
12 aug 2013
5
0
Hi!

Mijn naam is Michael (ben 35 jaar en doe donald duck na rofl )

Ben dus inderdaad 35 en woon in het zuiden samen met vriendin sinds een jaar of 2. Hiervoor altijd in de randstad gewoond, dus best een ander wereldje hier voor mij!

Ik zal ook gelijk maar mijn 2 speeltjes voorstellen:

Kia Sportage 1.6 Super Pack (3 weken oud), meer foto's volgen nog wel na eerste keer vertroetelen. Hij staat nu (nog) in de waxoyl, mar daar verwacht ik 3 keer niks van, dus we gaan lekker zelf aan de slag om het autotje lekker nieuw te houden.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En mijn andere hobby:

Honda VF750C (Magna), 4 cilinder uit 1996 *bling*

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Voor de rest ben ik geen vreemde wat betreft het detailen, jaren geleden volgde ik het Meguiars Forum op de voet en heb me altijd wel bezig gehouden met het mooi houden en maken van mijn eigen auto's. Begonnen met Turtle wax en uiteindelijk het licht gezien en daarna besmet.

Moet het machinaal poetsen nog ooit een keer uitproberen, maar voorlopig op de nieuwe auto zal dit nog niet nodig zijn.

Ik zou graag eens wat gaan experimenteren met andere merken dan Meguiars (Alles wat ik nu heb is nog van Megs), op zich wel heel tevreden over het meeste spul, maar het kan waarschijnlijk nog altijd beter.

Goed, genoeg gel*ld...we gaan weer eens verder lezen! (schat van info hier op het forum) 8-())