• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

FiveCX-5

Detailing addict
16 dec 2008
883
65
73
Leiderdorp
Ik geloof dat het de bedoeling is dat ik mij opnieuw voorstel (kan geen post meer van mijzelf vinden....) Mijn naam is Marcel en ben sinds 2008 al lid van dit forum, begonnen bij Meguiar`s in Baarn onder de bezielende leiding van Rob Mellaart, daarna nog wat clinics gevolgd in Bruinisse (bij Leen Kostense) Helaas is deze nestor gestopt met detailen. Ben reeds lang met dit virus besmet, sommige zullen mij wel kennen of niet, want ik zie hier zoveel nieuwe gezichten........Hoop mijn steentje te kunnen bijdragen en nog veel info hier op dit forum te kunnen verspreiden en te bemachtigen ! Oh ja......ik rijd sinds 2 maanden in een splinternieuwe ride, een Mazda CX-5 Skylease + kleur Crystal White Pearl , mijn vorige auto was een Scenic Dynamique Luxe, vandaar mijn nickname......