Hallo ik ben Robbie. Als een tijdje lees ik hier op het forum, en heb dus nu ook maar een account aangemaakt.
Sinds 2009 heb ik een eigen auto, en ben ik dus ook in aanraking gekomen met het "poetsen" van mijn auto. Eerst begonnen met simpele spullen van Valma en TurtleWax.
Na niet tevreden te zijn met het resultaat ben ik uitgekomen bij Poorboys en dus ook met Carclean.com. Deze spullen gebruik ik tot volledige tevredenheid.
Mijn kit bestaat nu o.a. uit het volgende:
Wassen:
Poorboys Super Slick & Suds
Kleien: (sowieso de eerste keer)
Poorboys klei en spray and wipe
Voeden:
Poorboys Black Hole
Waxen:
Poorboys Natty's liquid blue
Wielen:
Poorboys Wheel sealent
Afwerken:
Zwart en chroom Plastic afwerken met Poorboys Trim restorer
Diverse Poorboys World Deluxe Mega Towels (Voor uitpoetsen wax, velgenwax, trimrestorer)
Diverse Pads (Monello rood (trims), Poorboys(wax), Carclean.com geel (velgenwax), Dodo Juice(wax)
CSF Delerium Drying Towel (Drogen)
Poorboys APC cleaner
Mothers Wheel brush (Velgen)
Washandschoen (Velgen)
The Bone (Wassen lak)
Dodo Juice Supernatural Plush (Wax)
Emmer(s)
Sinds 2009 heb ik een eigen auto, en ben ik dus ook in aanraking gekomen met het "poetsen" van mijn auto. Eerst begonnen met simpele spullen van Valma en TurtleWax.
Na niet tevreden te zijn met het resultaat ben ik uitgekomen bij Poorboys en dus ook met Carclean.com. Deze spullen gebruik ik tot volledige tevredenheid.
Mijn kit bestaat nu o.a. uit het volgende:
Wassen:
Poorboys Super Slick & Suds
Kleien: (sowieso de eerste keer)
Poorboys klei en spray and wipe
Voeden:
Poorboys Black Hole
Waxen:
Poorboys Natty's liquid blue
Wielen:
Poorboys Wheel sealent
Afwerken:
Zwart en chroom Plastic afwerken met Poorboys Trim restorer
Diverse Poorboys World Deluxe Mega Towels (Voor uitpoetsen wax, velgenwax, trimrestorer)
Diverse Pads (Monello rood (trims), Poorboys(wax), Carclean.com geel (velgenwax), Dodo Juice(wax)
CSF Delerium Drying Towel (Drogen)
Poorboys APC cleaner
Mothers Wheel brush (Velgen)
Washandschoen (Velgen)
The Bone (Wassen lak)
Dodo Juice Supernatural Plush (Wax)
Emmer(s)