• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

MrSandman

Detailing rookie
24 mei 2008
612
0
Goedenavond!


Ik ben Jori, 22 jaar, kom uit Zaanstad en ben werkzaam in de grafische sector.

Hierbij een paar foto's van m'n Peugeot 406 coupe.

288065744.jpg


288065746.jpg


Let niet op de trekhaak, die is er a laaaaaaaaang onder vandaan gehaald :D

303342226.jpg


303342212.jpg


Bij de eerste 2 foto's zat dit interieur er ook nog niet in.

Groetjes,

Jori
 
Inderdaad, kwam mij ook al bekend voor.

Heerlijke sloep blijft het toch he? En al helemaal met zo'n mooi interieurtje.
Daar heb je een goede keus aan gedaan.

Welkom!

Joost
 
Welkom!

Wat een prachtige auto blijft zo'n 406 coupé toch! Ik vind zilver niet de meest geslaagde kleur, maar ook dit staat 'm prima. Gefeliciteerd met je rode interieur, dat past dan wel weer schitterend bij het exterieur!

Have fun hiero...
 
Welkom bekende! En ja dat leer dat vergeet ik niet snel meer! Zo ontzettend mooi erin gezet en wat is de auto daarvan opgeknapt zeg, mijn complimenten!
 
Freaky1975 zei:
Zag net je nieuwe avatar: :cool: Stairway to heaven? gaaf man!

Ja! mooi plaatje he? Als ik ooit nog een muurtje vrij heb (in de schuur ofzo) wil ik 'm in 't groot gaan airbrushen, is ook 'n hobby van me :)
 
Om de hoek bij mij staat een Civic met een ge-airbrushde motorkap, past voor geen meter bij de auto, maar 't is zoooooo mooi gedaan... Als ik nog es een zwarte wagen koop stuur ik je wel een berichtje... ;)
 
Freaky1975 zei:
Om de hoek bij mij staat een Civic met een ge-airbrushde motorkap, past voor geen meter bij de auto, maar 't is zoooooo mooi gedaan... Als ik nog es een zwarte wagen koop stuur ik je wel een berichtje... ;)

Het is mooi om bij anderen te zien, maar zoals je zelf al zegt snel overkill.
 
Nou als ik één of ander oud zwart Astraatje reed of zo, dan zou dat DE manier zijn om 'm anders te laten zijn dan die van anderen. Alleen een ADELAAR op een CIVIC??? :D