• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

FabianGTI

Detailing rookie
10 apr 2015
13
0
34
Ondanks dat ik al een tijdje meelees, toch maar even een account gemaakt waar natuurlijk ook een voorstelronde bij hoort

Ik ben Fabian, 25 jaar en woon in Olst (vlakbij Zwolle/Deventer)
Op het moment het is een saaie, nietszeggende Peugeot 206 XS uit 2002, deze auto heb ik tijdelijk totdat ik nou eindelijk eens weet wat ik wil gaan rijden

In de afgelopen jaren ben ik erg vaak van auto gewisseld omdat ik toch steeds zoiets had 'dit is het toch nét niet'

Mijn auto verleden sinds 2008:

Volkswagen Polo 1.3 (55pk)
Peugeot 206 GTI (140pk)
Subaru Impreza GTT (330pk)
Peugeot 207 Feline THP (150pk)
Subaru Impreza WRX (245pk)

Naast de laatste auto (WRX dus) heb ik ook een Peugeot 106 Roland Garros gehad voor dagelijks vervoer, en in plaats van de 106 is nu dus de 206 gekomen, toch wat meer veiligheid en luxe
De Subaru is inmiddels enkele weken geleden verkocht dus heb nog maar 1 auto en kan nu rustig rond gaan kijken wat ik nou precies wil
Mocht iemand interesse hebben in foto's van de vorige auto's hoor ik dat graag ;)

De 206 is gekocht als opknapper, en dat is nu grotendeels gedaan (achterstallig onderhoud, versleten koppeling, lak was in erg slechte staat etc)

Qua detailing heb ik nog veel te leren, maar dat hoop ik hier op het forum ook te kunnen
Tot nu toe eigenlijk voornamelijk van youtube filmpjes (thnx Carclean!) af gewerkt

Plannen (mag niet te veel kosten natuurlijk):
Remklauwen opnieuw schilderen
Nieuwe kentekenplaten
B-stijlen opnieuw plakken

Sorry voor het lange verhaal:schaam
 

Bijlagen

  • DSC04293_zps4icxaeiz.jpg
    DSC04293_zps4icxaeiz.jpg
    14 KB · Weergaven: 81
  • DSC04295_zps3ilpwszu.jpg
    DSC04295_zps3ilpwszu.jpg
    14 KB · Weergaven: 78
  • DSC04291_zpsmtlolnck.jpg
    DSC04291_zpsmtlolnck.jpg
    14 KB · Weergaven: 74
  • DSC04299_zpsftwh896u.jpg
    DSC04299_zpsftwh896u.jpg
    14 KB · Weergaven: 95
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom, leuke (sportieve) wagens heb je gehad!
De 206 staat er blinkend bij, hoor.
En wat de opvolger voor de WRX wordt.....tja, laat het ons weten.
Je legt denk ik wel de lat een stuk hoger dan de gemiddelde nederlander :)
 
Haha dat klopt, is niet de doorsnee auto zegmaar

Wat er hierna komt weet ik echt nog niet, ik ben van plan hier eerst maar een rustig over na te denken en misschien aan het eind van het jaar pas iets te kopen
Heb al wel zitten kijken naar een Renault Megane RS, Citroen DS3 Racing, VW Golf 6 Edition 35 en dat soort auto's
Maar ook naar een nette BMW 325i E92 gekeken, wat meer een cruiser

Ach genoeg leuks te koop en kan rustig oefenen met detailen op de 206, zou graag nog eens naar een clinic gaan

Nog een fotootje van de vorige auto's dan maar, dan zie je meteen dat het niet de doorsnee auto's zijn
DSC_0973.jpg

IMAG0715bewerkt.jpg

rsdljo.jpg
 

Bijlagen

  • IMAG0896_zpsbaf79c24.jpg
    IMAG0896_zpsbaf79c24.jpg
    14 KB · Weergaven: 85
Laatst bewerkt door een moderator: