• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Jos911

Detailing addict
15 aug 2015
11
60
Goeiedag allemaal,
Even voorstellen, ik was op het forum maar kon niet inloggen... Tja, was bekend onder voormalig bedrijfsnaam, maar door gezondheid ging dat niet, maar dat terzijde. Vanaf jongs af aan poets ik graag fietsen, auto's, boten en schepen. En dan vragen andere of je hun auto kan en wil doen, dat doe je en ik ben een pietje precies en wil me verbeteren. Zodoende kwam ik op de site en forum van Carclean... wat een verademing. Vervolgens op een dag geweest en kennis gemaakt met Tim en zijn mensen, die werken vanuit hun passie. Sindsdien heb ik een leuk arsenaal materialen en middelen. Zit regelmatig op het forum om bij te blijven en ga zo maar door. Ehh... helaas geen auto en motor meer... foutje van internist... kan gebeuren, maar geniet van een auto die ik krijg om onder handen te nemen. Drie weken geleden een luxe Audi Q7 en overmorgen een Mazda MX-5, dankbaar werk
 
Dank je Jan en ik hoop hier met mijn bijdrage en tips andere te helpen zoals ze mijn geholpen hebben en nog doen
 
Hi Soepergrover, ik heb niets te verbergen en het kan praktisch zijn bij eventuele vragen. Mocht het niet werken, dan zal ik het meteen wijzigen (indien mogelijk). Hartelijk dank evengoed.
 
Altos en ook Soepergrover allereerst dank voor het welkom en Altos.. goed lezen. Citaat: "Ehh... helaas geen auto en motor meer... foutje van internist... kan gebeuren". Maar ik had een Suzuki Swift en een Suzuki GSX-R 750.
 
Welkom hier jos,

de meeste hier zien inderdaad graag foto's van gedetailde auto's eventueel met een kort verslag.

kan me niet voorstellen hoe erg het moet zijn om door een "foutje" je hobby niet meer te kunnen uitoefenen op je eigen auto.
 
Joskaandorp911@live.nl;n428875 zei:
Drie weken geleden een luxe Audi Q7 en overmorgen een Mazda MX-5, dankbaar werk
Ik doelde hier inderdaad op Jansen :)^, een internist heeft toch niets te maken met je fototoestel hoop ik?
 
Goeiedag mensen, dank voor de welkoms en inderdaad kunnen foto's gemaakt worden (ben hierin wel wat makkelijk) van de Q7 helaas niet, maar van de MX-5 zal ik doen, vindt het zelf ook altijd wel leuk. Thanks.
 
  • Leuk
Reactions: Altos