• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Tondeo

Detailing chief
5 jan 2016
23
85
56
Budel
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit leerzame forum en stel me nu even voor.

Ik ben Toon 48 jaar kom uit Noord Brabant. Ben in het bezit van drie VW's. Deze krijgen regelmatig een poetsbeurt met de dap 900 en de spullen van Carclean.
Hoop hier nog meer kennis en tips te vinden om mijn auto's in topconditie te houden.

Gr. Toon
 
image.jpg
Welkom op het CC-forum!
Iets meer details is geen probleem hoop ik?
Welke VW's, welke versie van de DAP900 en welke CC-spulletjes?

Een VW High Up 75pk BMT Dark Silver bj 2012 (daily kid's taxi)
Een VW Golf 6 GTI. 307 PK. 420 NM (JD Lochem) black pearl bj 2010 modeljaar 2011 (hobby)
Een VW transporter 65 edition DSG 140pk black pearl bj 2013 ( werkpaard )

Dap 900
Paw 900 (vandaag ontvangen)

Pad's en polijstmiddelen en doeken van Monello.
Black hole
Natty's blue
Foamlans voor Kärcher HD
En nog van alles teveel om op te noemen.

image.jpg



image.jpg

Gr. Toon
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Tim
Hallo Allemaal,

Hier na lange tijd even een Update van het wagenpark.

Golf 7 GTI Clubsport, de vervanger van de VW UP

De BMW M3 e46 reeds 5 jaar in het bezit. Deze was destijds de vervanger van de Golf 6 GTI

De BMW I4 M50 is besteld en verwachting is dat deze in Q2 2022 wordt geleverd. Deze gaat de huidige VW Arteon vervangen. De afbeelding is van een proefrit in een I4 40.
Alle auto’s worden nog steeds met veel passie gepoetst en regelmatig gepolijst met de producten van Carclean.
8E8A09CA-5EB5-4C35-BDAC-018646733C9A.jpeg
1CB9D8C0-E6D5-483E-A38B-E4162695AB70.jpeg
81C745BA-2869-48F7-9379-4A777862A57F.jpeg
 
Hele mooie verzameling auto’s!

Maar hoe krijg je het voor elkaar om die i4 M50 in het 2de kwartaal al op de stoep te hebben staan? Mijne is vorige week besteld en word naar verwachting oktober ‘22 geleverd
 
Heb de I4 M50 eind september besteld. Staat ingepland voor productie in juli kreeg ik vandaag te horen. Wordt Q3 dan als het zo blijft. Was eerst einde Q1 toen Q2 nu dus Q3.