• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Stinoske

Detailing chief
20 aug 2015
107
88
Geel
hallo, mijn naam is Stijn woonachtig te Geel, België. Al even lees ik hier dagelijks zoveel mogelijk wat er nieuw gepost is. Wekelijks probeer ik mijn auto zo proper mogelijk te krijgen, bij de maten begint dit op te vallen, vandaar dat ik mij even voorstel zodat ik kan beginnen met vragen te stellen. Zelf rijd ik een Citroën C4 GP. In de garage staat een BMW Z3 waar ik even verder in het forum vragen over heb.

Alvast een goede dag aan iedereen en tot schrijfs.

• Leuk
Reacties: StijnV
Jep, auto is net gespoten en de eigenaar heeft gevraagd hem echt zoals nieuw te krijgen. Poetsen, kleien en waxen. Intereur krijgt ook een grondige beurt en ook het cabriodakje. Indien het resultaat goed is, komen de echte beesten van stal. Nog wat nieuwer M power spul :-) Zal dan ook wel de nodige vragen hebben.