• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen !!!

Kees P.

Detailing addict
3 mei 2016
7
60
48
Hallo allemaal, ik ben Kees en ben blije eigenaar van drie Duitsers .
Vandaag voor het eerst mijn bestelling gedaan bij Carclean, en ga even deze forum doorspitten.
Heb reeds gezien dat ik er een studie van kan maken.

Mvg Kees

• Leuk
Reacties: Sugr_81 en Ferdy
welkom Kees

je kunt er niet alleen een studie van maken, een groter risico is dat je er een verslaving aan over houdt ..

met 3 duitsers bedoel je niet je gezin toch?

Ja verslaving is het wel zit al 3dgn tot midden in de nacht achter mijn IPad..... Soms is het nog wel hokus pokus voor me .

Nee kwa gezin heb ik 3 geweldige Nederlandse dames, waarvan 2 dochters .

En wat betreft de Duitsers... Laten we er maar een raadseltje van maken.

Verheul en Den Oudsten
Antiek man!

Sorry,

Ik moest met de bus naar school in '97 toen reden er nog vooral die oude gele, geel/witte bussen rond met nog lederen stoelen. En vond die ouwe diesels gewoon cool klinken whaha. En reden er toen voornamelijk berkhof en den oudsten bussen. En die gekke blauwe Mercedes bussen,... Van Fram, naar Veonn, naar Arriva/NoordNed, toen Connexion en nu is het weer een tijdje Arriva, met die coole blauwe bussen :p

Sorry, had er altijd iets mee, want ja z'n 10 jaar meetouren in zo'n ding doet je wel wat, heb wel eens een opleving gehad toen om ook chauffeur te worden haha.

Oh enne welkom Kees!

• Leuk
Reacties: BusdriverTheo