• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
9
25
Beste mensen!

Ik ben Barro, de nieuwe "sociale man" bij Carclean!

Ik heb net mijn eerste week achter de rug, en ik kan nu al zien dat ik nog zoveel ga ontdekken en leren in de wereld van detailing. Kleien, waxen, polijsten en marringen...? Allemaal gloednieuwe termen voor mij! Gelukkig heb ik jullie en dit handige forum met alle inspirerende berichten, om me volledig onder te dompelen in deze passievolle community.

Mijn takenpakket omvat voornamelijk de marketing en sociale media van Carclean en ik ben ook bezig met het optimaliseren en verbeteren van de website voor een nóg betere ervaring!

Achter de schermen ben ik de man met de camera, dus je zult mij niet zo snel in beeld zien. Maar, ik ben altijd aanwezig op locatie, dus als je me toevallig ziet, aarzel dan niet om hallo te zeggen! (ik ben te herkennen aan de camera om mijn nek) Ik vind het altijd leuk om te zien en horen hoe enthousiast iedereen is over alles wat te maken heeft met het detailen!

Ik heb er in ieder zin in en bedankt dat ik mag uitmaken van jullie reis tot echte Cleanriders!
 
Welkom en leuk dat je je even voorstelt hier Barro. Geen spiegelreflexcamera, dat je nooit op beeld staat? Overigens maken clean riders ongemerkt veel foto's van zichzelf als ze het resultaat op beeld vastleggen.

?u=https%3A%2F%2Ftse3.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.jpg