• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

JelBMW

Detailing addict
22 jun 2016
4
60
29
Mijn naam is Jelmer, 21 jaartjes oud, studerend in Rotterdam en privéchauffeur.
Zoals mijn naam al vermeld ben ik BMW-gek. Dit al sinds mijn 12e, mede door de bolides van mijn vader. Sinds augustus vorig jaar in het bezit van een E87 in Le Mans Blau. Heerlijk strak geveerd en bochten zijn een feestje.

Droomauto: M3 E92 Alpien Weiss (inderdaad, met die machtige atmosferische V8)

Het poetswereldje is niet helemaal nieuw voor mij, heb de voorbumper al een keer laten doen (kleien, polijsten etc.) door een goede vriend van mij.

Zomervakantie voor de deur en stilzitten is niks voor mij, hoop hier dus meer te kunnen opsteken en uitvoeren aan het netjes houden van mijn 1er!

Jelmer
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Hallo Jelmer,

Welkom op het forum!

Je heb al een mooie auto voor iemand van 21... dus wees er maar lekker zuinig op!
Ik zal zeggen gooi er even een paar kewl pics van je Bimmer op... We zijn dol op foto's ;)

Droomauto: M3 E92 Alpien Weiss (inderdaad, met die machtige atmosferische V8)

Can't argue with that!
 
  • Leuk
Reactions: JelBMW
Welkom hier en veel lees en detailplezier;) Heb je nog foto's van je wagen?:) Gaat zeker hard met de bmw rijders hier op het forum haha:p
 
  • Leuk
Reactions: JelBMW
Thanks allemaal voor dit warme welkom! Een BMW maakt het studentenleven wel erg duur ja, maar je moet er wat voor over hebben :).

Bij deze wat foto's, niet schrikken bij de tweede foto.
CC forum.jpg
BMW vies.JPG
 
Zo nog behoorlijk dik uitgevoerd ook met M bumpers en schuifdak.... Heel mooi!
(alleen wel even een kentekenplaat houder scoren zonder reclame ;))
 
Welkom!
+1 voor BMW
En +1 voor 1reeks.
Ik heb ook een E87. Zijn echt fijne wagens!
mijne ist zwart maar je Le mans blauw is echt strak!