• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Blade

Detailing guru
5 jun 2016
981
153
34
Haarlemmermeer
Na een aantal maanden mee lezen op dit forum, bij deze een korte voorstel topic.

Jullie hebben mijn auto al gezien in een showoff van nicknameless https://forum.Carclean.com/threads/toyota-blade-master-g.17484/ waarmee ik samen mijn toyota blade master g voor een groot deel onder handen heb genomen.


Ik rij de toyota voornamelijk alleen in de weekenden, verder staat de toyo in mijn garage stof te happen. Doordeweeks rij ik in een daihatsu cuore uit 2002, welke hooguit 2x per jaar word gewassen (schaam schaam)

Morgen de sss, waar ik een dap setje wil halen. De bedoeling is om op de cuore wat verder te oefenen met de dap! Ik heb nog een hoop spullen aan te schaffen, en probeer een groot deel morgen aan te schaffen.

Tot zover, en wellicht tot morgen bij de sss
 
Bedankt heren. De dap set is aangekocht gister, samen met nog wat andere spulletjes. Ik heb het redelijk netjes gehouden, ik ga ook nog op vakantie namelijk :p Bij nicknameless heb ik ook gebruikt gemaakt van de padwasher, welke perfect werkt na wat oefenen. Eigenlijk wil ik die ook voor dat ik ga beginnen met de dap, in mijn optiek een onmisbaar stukje gereedschap in het geheel. Mf doeken daar ben ik er ook nog wel een paar van nodig... Bizar hoeveel we hebben verbruikt toen we de toyota hebben gepolijst.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Hele aparte auto, dat moet gaan als de brandweer!
Via welke importeur heb je hem laten komen?

Veel succes met het detailen, met zo'n leermeester komt dat wel goed ;).
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Welkom! Uiteraard heb ik het verslag goed doorgelezen, wat is daar een mooi resultaat behaald.

Succes met het detailen!
 
@Dutch 079 , ik vond het ook erg leerzaam die dag met nicknameless! Hij legt graag dingen uit, ik vraag nogal veel :joy:

@Stefan O , zo denk ik er ook over!

@Ferdy , er zit aardig pit in, dat is zeker waar. Maar het blijft een vol automaat (met koppelomvormer) en hier is weinig sportief aan eerlijk gezegd. Toch vermaak ik me prima tegen de gti'tjes :p De blade rijdt al sinds 2010 in NL, ik heb hem gekocht van de eerste nederlandse eigenaar. Die reed hem "dagelijks", maar deed hem weg ivm baan verandering.
Hiervoor heb ik in een toyota celsior gereden, dat reed nóg fijner.

@RbL , bedankt! Ik was ook zeer tevreden.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy