• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Atze

Detailing addict
14 sep 2016
10
60
Drenthe
Hallo allemaal,

Ik ben Atze en ben in bezit van een Clio uit 2000. Het is mijn eerste auto maar wil hem nog lang niet kwijt. Heb hem nu een jaar. En wil hem wat meer aandacht geven die hij verdient. Moet nog wel iets aan de velgen gebeuren maar dat komt in de toekomst nog. Misschien dat sommigen mij ook wel via ClioClub kennen.

Groeten!

20160726_174746.jpg
 
Welkom op het forum! :D

Ooh, ik ken jou wel van de ClioClub. Jij bent toch Atze, met die grijze Clio? Je bent 2 dagen te laat voor je 1-jarige jubileum, dat zal je Clio niet leuk vinden.


Have fun op het forum. Er is genoeg te vinden en genoeg mensen voor eventuele vragen.



Greetz
 
Bedankt allemaal! Ik ben inderdaad een beetje over tijd. Heb hem vandaag een goeie poetsbeurt gegeven. Misschien van 't weekend nog wat andere dingen er aan doen. Ik heb al wat op het forum rond gekeken. Goeie tips allemaal.