• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

ceetn

Detailing trainee
20 apr 2017
7
47
35
Hallo,

Als nieuw lid wil ik me graag eens kort voorstellen. Mijn naam is Cedric, nogal een amateur als het op detailing aankomt, maar hield me vroeger graag bezig met het wassen & waxen (en af en toe zelfs kleien) van mijn auto. Momenteel rij ik met een zilveren Opel Astra (bedrijfswagen) en binnen een paar weken krijg ik een zwarte Audi A3 berline dus begint het weer wat te jeuken om deze auto wat meer bling te geven. Hopelijk (ben ik van overtuigd) leer ik hier nog heel wat bij over hoe ik mijn lak zo goed mogelijk kan beschermen & laten glimmen
 
Dat denk ik wel, ik ben al eens soort van verslaafd geweest (mijn eerste auto waste ik 2x per week en werd maandelijks gewaxed en regelmatig geclayed en gepolished). Helaas is dat ijverige onderhoud wat verloren gegaan bij de latere (bedrijfs)wagens

edit: nu met foto :)
PfPLhCmADUSYkTU
 

Bijlagen

  • IMG_0037.jpg
    IMG_0037.jpg
    261,2 KB · Weergaven: 105
Laatst bewerkt:
Dat denk ik wel, ik ben al eens soort van verslaafd geweest (mijn eerste auto waste ik 2x per week en werd maandelijks gewaxed en regelmatig geclayed en gepolished). Helaas is dat ijverige onderhoud wat verloren gegaan bij de latere (bedrijfs)wagens
Heb je zó hard gepoetst dat je er geen image meer van kon maken? :p
zoiets :)