• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Welkom Gert, wat je eigenlijk zoekt zijn onderhoudsmiddelen om je nano-coating zo goed mogelijk functioneel te houden.
Daarvoor zul je even bij de verantwoordelijke van de coating moeten navragen die de coating heeft uitgevoerd. Meestal hebben ze daarvoor wel de juiste onderhoudsprodukten. Anders verlies je misschien de garantie (kleine lettertjes)

Maar anders zou ik je de betere produkten van merken hier adviseren zoals nanolex en gyeon.

@nicknameless heeft volgens mij ervaring met coatings en geeft goede adviezen (net als de rest hier)

Ps: mag ik een keertje mee in die AMG-beest
Hi Vikash,

Bedankt voor de tip !
Ja ik heb van de detailer waar ik de coating heb laten aanbrengen een klein flesje van 250ml gekregen van het merk Modesta (het zelfde merk van de coating) met het advies om dit om het half jaar hiermee de auto mee in te wrijven direct na een wasbeurt met een vochtige doek en dit dat uit te wrijven zodat de mooie diepe zwarte glas behouden blijft. Dat's alles .... !

Ik zal eens contact zoeken met nicknameless en zijn advies vragen hoe de coating optimaal te onderhouden en wat wel en niet kan c.q. geschikt is.

Nogmaals bedankt en o ja ....... je mag altijd wel een keer meerijden hoor ..... wellicht een keer tijdens een poets clinic georganiseerd door CarClean (ik heb me inmiddels opgegeven voor de eerst komende.

Groet, Gert

• Leuk
Reacties: Vikash
Hey Gert,
Ook namens mij van harte welkom op dit forum,
Wees gewaarschuwd dit is aardig verslavings gevoelig deze hobby:p
Hi Rémon,
Ja dat denk ik ook, echter ik heb nooit geen hekel gehad aan mijn auto wassen en verder verzorgen.
Maar nu met deze AMG (mijn 1e zwarte auto) wil je natuurlijk wel dat het er super uit ziet ;)