• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Mr Miata

Detailing trainee
10 jun 2017
17
25
Hallo allen,

Ik ben Robert. Heb in het verleden al eens al bijbaantje luxe auto's gewassen en gepoetst maar op het moment enkel hobbymatig met mijn eigen auto bezig:
34890103806_3df8903db3_c.jpgMazda MX-5 NC 2013 PRHT 2 (1) by Robert Prinsen, on Flickr

Momenteel werk ik al met het volgende stappenplan:
1. afspuiten
2. 2 emmer methode met 2 gridguards en 2 chenelle washmits + Dodo juice born to be mild
3. wheel woolie en wheel brush (geen derde emmer, past niet in de auto, pak daarom rest water, maar nooit in de emmer).
4. drogen met doeken
5. Wax collonite 476
 
Ha bedankt! klopt, meeste zijn zwart of zilver. Mijn vorige NC was ook zwart, maar er was geen lol aan om die zachte lak in perfecte staat te houden. Hoewel zwart in perfecte staat wel echt fantastisch mooi is.
 
Bedankt allemaal! hoop hier de nodige kennis op te mogen steken, zie dat er veel mensen reageren die behoorlijk actief zijn op het forum!