• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Ralphie

Detailing rookie
28 mei 2008
14
0
Hallo allemaal!

Heb al een tijdje zitten "lurken" op de site en nu maar eens geregistreerd. Ik ben 28 jaar en woon in Bergschenhoek.

Het is eigenlijk een schande dat ik nu pas in aanraking ben gekomen met Carclean, maar gelukkig kwam ik afgelopen zaterdag langs bij Tim, die gelijk maar eens wat spulletjes op mijn wagen wreef, waardoor ik gelijk met een tas vol spullen naar huis ging. Vrouwtje was erbij en als zelfs die "wauw"zegt dan zit het wel goed! :) Tim kan het weten want die kent haar wel aardig ;)

Verder rijd ik en een zwarte Focus uit 2007, helaas nog net niet het nieuwe model. Zodra ik hem een full treatment heb gegeven zal ik ook wel wat foto's plaatsen!
 
Welkom op het forum..
En het is inderdaad schande dat je nu pas kennis maakt met carclean. :ja ;)

Maar beter laat dan nooit he! :cool:

Veel poetsplezier gewenst.

Joost
 
Joost zei:
Welkom op het forum..
En het is inderdaad schande dat je nu pas kennis maakt met carclean. :ja ;)

Maar beter laat dan nooit he! :cool:

Veel poetsplezier gewenst.

Joost

Zeker als je weet dat ik Carclean al ken sinds het idee in Tim zijn hoofdje rondspookte. :d Ken Tim al wat langer, maar heb nog steeds maar 1 keer in de R8 gereden.. Toch vond ik de S4 praktischer :)
 
Das altijd nog 1x meer dan ik.

Tim heeft me al een keertje aangeboden om een rondje mee te rijden.
Maar nog steeds niet van gekomen vanwege de afstand.
Maar misschien als ik naar de detaildag ga ;)

Zou het wel een keertje leuk vinden.

Joost
 
Joost zei:
Das altijd nog 1x meer dan ik.

Tim heeft me al een keertje aangeboden om een rondje mee te rijden.
Maar nog steeds niet van gekomen vanwege de afstand.
Maar misschien als ik naar de detaildag ga ;)

Zou het wel een keertje leuk vinden.

Joost

Detaildag is 5 juli toch? Als ik het red dan ben ik er ook bij. Ga 4 juli weer terug vanuit Zuid Frankrijk, dus als ik een beetje door rijd dan red ik het wel.

Anders mag je wel een rondje in mijn Focus hoor, inclusied Cars zonnescherm! :p
 
Welkom :)

Heb volgens mij ook nog wel wat rondjes in die R8 van Tim tegoed naar aanleiding van The Easterwood meeting en mijn bestellinkjes va dit jaar :grinning:
 
A6-Red zei:
Welkom :)

Heb volgens mij ook nog wel wat rondjes in die R8 van Tim tegoed naar aanleiding van The Easterwood meeting en mijn bestellinkjes va dit jaar :grinning:

Je hebt hier een heel leuk bochtje na een rotonde, als je die gedaan hebt dan heb je voor een week adrenaline.

Tim zal wel blij zijn dat ik me heb aangemeld, nou wil iedereen een rondje :klap
 
Welkom... Bergschenhoek... oh boy... zou LEVENSGEVAARLIJK voor mijn portemonee zijn... zo dicht bij Tim!
Ben ook nog maar pas begonnen en ik moet me nu al inhouden! :D
Anyway... het is hier g-e-w-e-l-d-i-g! Hoop dat het nog lang zo blijft.

Greetz!
 
Freaky1975 zei:
Welkom!

Ehhhh een Focus uit 2007 en het is GEEN nieuw model? Verklaar je nader! ;)

2 maanden nadat ik de mijne heb gekregen kwam de nieuwe uit. Ik heb dus wel een nieuwe Focus maar niet het laatste model. Snappie? :)^