• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

D!m!tr!

Detailing addict
18 feb 2018
343
68
35
Spijkenisse
Goedemiddag allen,

Bedankt dat de moeite is genomen mijn topic te bekijken!

Na een poosje vanaf de zijlijn te hebben meegelezen besloten een account aan te maken.
Handmatig poetsen van auto's is al lange tijd iets wat ik erg graag, zorgvuldig en met de juiste methodes & technieken doe.
Onlangs bij car clean een rupes lhr15 mrk2 (pakket) aangeschaft omdat ik het tijd vond voor een game change.

Jullie weten zeker betere combinaties maar als starters kit leek mij dit best een goede optie waar, prima resultaten mee geboekt kunnen worden.
Als wax heb ik de 945 aangeschaft na vele goede ervaringen hier.

Overigens ben ik 28 jaar oud, rijd een zwarte bmw 530d, e60 model en kom uit Spijkenisse.
Afgelopen dagen wat geprobeerd met de machine, natuurlijk besef ik dat er mega verbetering valt te behalen, maar het gaat naar mijn inzien best Oké! En vindt het erg tof.

Bedankt voor je tijd en tot horens,

Vriendelijke groet,

Dimitri


20180217_152147.jpg 20180217_161258.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wet sand probeersel ivm het moedwillig plaatsen van sleutel op lakwerk.

Best oke geworden , althans met mijn kennis en ervaring denk ik.


20180218_164655.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hai Nick,
Misschien meer dan een beginner nodig heeft maar de technische specificaties van deze machine hebben mij doen besluiten gelijk deze aan te schaffen :).

Soms doe ik aankopen en denk later, had ik maar iets meer uitgegeven.
Aan andere kant denk ik nu, had misschien wel een goed idee geweest een dap te nemen omdat meer moeite moeten doen misschien meer de focus op de techniek leg.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407