• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

eyefordetails

Detailing trainee
20 nov 2018
11
25
26
Alphen aan den Rijn
Hallo allemaal,

Ik ben R uit Alphen aan den Rijn. Ik lees al enige tijd mee op het forum en dacht laat ik nou eens een account maken.
Auto's poetsen/detailen doe ik nu al zo'n 3/4 jaar en sinds 4 maanden beroepsmatig. Ik hoop nog veel te leren op het forum en ook veel te kunnen delen over mijn eigen ervaringen.
Zelf ben ik op dit moment niet in het bezit van een auto i.v.m. dat ik die net verkocht heb dus hierbij een foto van een auto die ik onlangs heb gedetailed.
21500e8e-d040-4236-ac2f-f685e3717271-R.jpg
 
Voer je je beroep uit bij een werkgever of zelfstandig?
Zelfstandig, ik heb mijn eigen werkplaats en kantoorruimte. (Werkplaats te zien op de achtergrond) Op dit moment doe ik voornamelijk autobedrijven maar ben van plan meer te focussen op particulieren. Ben op dit moment verschillende coatings aan het testen op duurzaamheid gebruiksgemak etc. Mocht u eventueel wat aan kunnen raden hoor ik het graag!
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Welkom op het forum! :D

Da's een leuke ruimte om in te starten. Het eerste wat mij opvalt is dat je nog wel wat aan de verlichting zou kunnen doen. Dit zal een wereld van verschil zijn. :p Ikzelf heb mijn schuur vanbinnen wit geverfd en dit i.c.m. met goede (LED)verlichting was écht een verschil. Het licht was in overvloed en door de witte muren reflecteert een hoop alle kanten op. Zo heb ik vrijwel geen schaduw en goed zicht op wat ik doe.
 
Welkom op het forum! :D

Da's een leuke ruimte om in te starten. Het eerste wat mij opvalt is dat je nog wel wat aan de verlichting zou kunnen doen. Dit zal een wereld van verschil zijn. :p Ikzelf heb mijn schuur vanbinnen wit geverfd en dit i.c.m. met goede (LED)verlichting was écht een verschil. Het licht was in overvloed en door de witte muren reflecteert een hoop alle kanten op. Zo heb ik vrijwel geen schaduw en goed zicht op wat ik doe.

Dankjewel voor de feedback! Ik heb zelf boven 10 TL Lampen en aan de zijkant beide kanten 2 TL lampen (Allemaal wit licht). Voor mijn gevoel heb ik wel genoeg licht en mocht ik tekort komen gebruik ik mijn LED lamp die ik normaal gesproken voor de binnenkant gebruik als extra licht. Led verlichting rondom zou wellicht wel beter zijn dus dat ga ik wellicht in de toekomst aanbrengen.