• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

LAWRENCIO_XD

Detailing guru
27 nov 2018
1.160
158
29
Groningen
Hoi allemaal,

Ik ben Lawrence, 24 jaar en kom uit het hoge Noorden (Groningen). Ik ben geïnfecteerd met het detailer's virus, sinds mijn vader mij 3 jaar geleden een keer heeft uitgelegd hoe ik op de goede manier handmatig een auto moest wassen. Dit is daarna een beetje uit de hand gelopen en sindsdien onderhoud ik op de best mogelijke manier wekelijks onze auto's (Fiat 500 Sport, Volvo V60 en Porsche Boxster). Helaas is dit zonder polijstmachine nogal lastig, maar ben langzamerhand wel geneigd om er een aan te schaffen (suggesties zijn welkom!). Ik ben benieuwd naar al jullie tips en tricks over detailen!

Groet,

Lawrence
20181013_121706 kopie.png
DSC03818.jpg
Porsche-18.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de verslaafden! :)

Mooi wagenpark hoor.

Hoe was jij op dit moment de auto's dan? Aangezien je vader dit heeft uitgelegd.
Eerst de lak, en dan de velgen?
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Welkom bij de verslaafden! :)

Mooi wagenpark hoor.

Hoe was jij op dit moment de auto's dan? Aangezien je vader dit heeft uitgelegd.
Eerst de lak, en dan de velgen?

Drie emmer techniek, drie mitts (velgen, lak en onderste delen lak) :innocent: En daarnaast allerlei borstels met zachte haren voor de velgen, lastige hoekjes op de auto en rond logo's. Het begint zo langzamerhand wel wat te wennen :p
 

Vergelijkbare onderwerpen