• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen!!!

hein

Detailing rookie
6 mei 2019
4
15
Mijn naam is Hein en ik run 35 jaar professioneel mijn eigen detail studio. ben hier niet om reclame te maken voor mijn bedrijf, haha.
bestel al jaren produkten bij Carclean en bezoek dit forum vaak. lees veel topics op het forum omdat het natuurlijk ook mijn hobby is. anders hou je het in dit vak geen 35 jaar vol. er komen op dit forum heel veel zinnige berichten voorbij, waarvan ik nog steeds leer!! Ook heel veel onzinnige berichten... hoop daarom dat ik ook een paar mensen wat kan leren over het mooiste vak wat er bestaat, Car detailing!!!!!
heb helaas geen foto van mijn ride. was een Dodge Charger 1970. 13 jaar vertroeteld. soms moet je gewoon afscheid nemen van een auto die je heel dierbaar was, om je dromen naar een hoger plan te tillen.
hoop dat ik hier welcom ben.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan en PA27506
Dank je wel!! Ik ben hier ook om te leren.En ervaring te delen.Op mijn instagram #carcleaningeindhoven staan veel leuke projecten.