• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen...

Daaan0180

Detailing rookie
26 jun 2019
16
15
Goedenavond mede forum leden,

Mijn naam is Daniël van Gelder, ik ben 21 jaar en woon nog thuis bij mijn ouders in het o zo rustige Barendrecht..

Vorig jaar zomer heb ik mijn eerste auto gekocht, een witte BMW 1 serie uit 2008. Ik ben er nog steeds erg blij mee en het rijd super..Kan er niks anders over zeggen.
Het enige waar ik niet tevreden mee ben is het uiterlijk. Ik doe me best om hem netjes te houden maar het ontbreekt mij aan kennis. Om die reden ben ik sinds enige tijd mee aan het lezen op dit forum en de Facebook pagina van Carclean zelf, ik moet zeggen dat ik hier erg veel van leer dat ik reuze enthousiast ben geworden om mijn auto ook daadwerkelijk zelf te gaan detaillen (Halverwege juli volg ik ook de DAP900 cursusdag bij CC:))

Zo gezegd zo gedaan, met de Summer set day bij Carclean een eerste kennismaking mogen maken met het personeel en de winkel. Een super mooie winkel, enthousiaste mensen die je graag alles willen vertellen over het detaillen en een ruime keuze aan producten.

Na een tijd gepraat te hebben met één van de werknemers besloten om de DAP900 V3 pakket te nemen met diverse polijstmiddelen en ander klein materiaal; denk hierbij aan MF doeken, borstels, kwasten etc. Inmiddels ben ik erg mijn kennis aan het uitbreiden en hoop dat ik nog veel mag leren via dit forum.
 
Duurde even maar het is gelukt
118567