• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen..

Thomashaas

Detailing rookie
25 feb 2020
3
15
Hallo,

Mijn naam is Thomas ben 28 jaar oud en kom uit Akersloot. Al jaren vind ik auto's wassen/poetsen een leuke bezigheid.
In mijn dagelijkse leven ben ik een programmeur en houdt ik me dus voornamelijk schuil achter het beeldscherm.

Daarom vind ik het heerlijk om in mijn vrije tijd even wat anders te doen, namelijk poetsen! Dat is veel beter dan de computer "nerd' uit te hangen ;).
In de loop der jaren steeds meer oog voor detail gekregen maar ik heb eigenlijk nog nooit echt een polijst machine over auto's gehaald.
Voornamelijk kleien en poetsmachines met wax/cleaners/polish gebruikt, wat voor het oog natuurlijk voldoende is. Voor de echte experts werk je natuurlijk in etappes, dat is ook juist wat ik wil leren.

Wat hebben we zelf? Ik bezit zelf een zilveren Volkswagen Golf V uit 2009, vrijwel een van de laatste van deze serie. Auto verkeerd in absolute goede staat, interieur is smetteloos. Nu net de 140.000 KM gepasseerd. Ik ben op deze auto erg zuinig.

Zakelijk rijd ik een Hyundai I20, automaat. Lekkere auto, in een lekker opvallend kleurtje. Op de foto's had ik de auto twee weken, en heb ik deze goed grondig gewassen en in de soft 99 New Fusso Coat 12 months gezet.

Groetjes Thomas
i20.jpg
i201.jpg
IMG_20181116_165245547.jpg
golf11.jpg