• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

X3MComp

Detailing trainee
19 mrt 2020
9
45
Beste Forumleden,

Mijn naam is Edwin, ben 48 jaar en woon in de buurt van Amsterdam. Heb al een paar keer wat gekocht bij Carclean en zat zojuist weer wat te lezen op het forum!

Ik rij zelf in een BMW F31 330 Touring van eind 2018. Ben een echte liefhebber en heb er al veel aan gedaan o.a. 20" wielen, spacers, verlaagd met Eibach Sport-line veren, diffuser, raam- en dakstijlen gewrapped, RVS pedalen, vaststaande naafdoppen etc etc. Ook heb ik de BMW laten glascoaten.

Ben vrij fanatiek met het onderhouden en wassen van de auto, foam gun, droogdoeken etc. je kent het wel. Bij de wasstraat zal je mij niet snel zien.

Ik zat eigenlijk te kijken of er een goede wax bestaat voor rode lak. Mijn vrouw rijdt namelijk in een rode Fiat 500 Abarth en ik was benieuwd of er specifieke wax is voor het onderhoud van rode lak. Ook zit er bij mijn BMW wat zwarte remstof aanslag op mijn matzwarte velgen dat ik er graag af zou willen hebben. Ik kwam uit op Monello Non-Ferro maar als jullie meer tips hebben dan hoor ik het graag!

Dank alvast voor het delen van al jullie kennis, weetjes, feedback, nieuwtjes, niet alleen voor deze vragen maar voor alle topics op het forum. Samen weten we namelijk meer dan ieder voor zich!

Groet,
Edwin

BMW-F31-330-Touring.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom. De non-ferro werkt uitstekend voor remstof. Over wax is hier al veel geschreven. Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor kleur de auto is. Het gaat meer om standtijd, gemak van aanbrengen etc.
 
  • Leuk
Reactions: X3MComp
Ik hoop niet dat ik tegen schenen aan schop, maar dit is een auto uit de tijd dat BMW nog wel mooie auto's maakt. Tegenwoordig vind ik de 3- en 5-serie niet zo fraai. Welkom op het forum, je hebt een mooie auto om te vertroetelen.