• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Pyr0Daantje

Detailing rookie
5 jun 2020
6
15
21
Oisterwijk
Hoi, Ik ben Daan!

Momenteel ben ik achttien jaar oud en ik ben al ontzettend lang fan van auto's. Sinds een paar maanden heb ik er een nieuwe hobby bij; het detailen van auto's. Helaas heb ik nog niet erg veel ervaring, maar ik denk dat er hier op dit forum wel heel veel kennis te vergaren is!

Zelf heb ik geen auto, maar ik mag gebruik maken van mijn broers auto, een fenomenale Peugeot 205 uit 1991. Helaas is de lak van het oude beessie niet geheel kras- en deukvrij, maar voor wat het is, is het een ge-wel-dig leuk ding om in te rijden.

Ik hoop in de loop van tijd steeds meer kennis en ervaring op te doen op het gebied van detailing (interieur én exterieur) en er mogelijk nog een paar centen mee te verdienen. Ik hoef er niet van te kunnen leven, maar ik hoop dat het genoeg is om alle kosten er in ieder geval uit te kunnen krijgen!

Mochten jullie nog belangrijke tips hebben m.b.t. techniek, materiaalgebruik etc., dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Groeten,

Daan.
WhatsApp Image 2020-05-29 at 20.04.27.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: PA27506