• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Boszna

Detailing chief
14 jun 2020
105
88
Rotterdam
Hallo allemaal,

Mijn naam is Alen, 31 jaar en woon in Rotterdam.
Ik ben compleet nieuw in de detail wereld. Het enige wat ik heb zijn 3 emmers van Turtle Wax met gritguard (waren de goedkoopste die ik kon vinden bij Turtle Wax zelf) ik heb bij CC een aantal Mitten gehaald en wat applicator pads voor de Meguiars Endurance tyre gell welke ik al jaren naar tevredenheid gebruik.
Als shampoo gebruik ik de autoshampoo van de action :blush: ik ken niets beters, dus ik heb nog heel wat te ontdekken.
Ik heb al veel topics gelezen en heel veel youtube filmpjes bekeken, maar toch blijf je altijd met vragen zitten.
Ik hoop op het forum van jullie projecten mee te leren, dus blijf vooral posten en graag hoe en met wat je iets doet :innocent:

Mijn auto is een goed uitgeruste Polo uit 2016.
Zover ik kan beoordelen, wat ik niet kan, is de lak oke.
Er zitten wat steenslag plekken en krasjes rondom, maar niets storend voor mij.
Als jullie mij kunnen adviseren wat ik minimaal moet hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Ik ben ook op zoek naar een betaalbare DA machine, dus mocht iemand willen upgraden en iets over hebben dan hou ik mezelf aanbevolen.

1.png
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom op het forum, Alen! :D

De stappenplannen op het forum kunnen je een beter idee geven van Hoe-of-Wat.

Een goed was-arsenaal is al beter wat 90% van de autobezitters in huis heeft. ;) Grote emmers, dus niet de standaard emmers, met Grit Guard is al een goed begin. Verder natuurlijk lekkere dikke washandschoenen die vuil beter vasthouden en veel water opzuigen, een goede pH-neutrale shampoo en een goede droogdoek i.c.m. de juiste techniek/methode... Dat is al 1000x beter!
 
  • Leuk
Reactions: Boszna