• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even Voorstellen

Ger Carol

Detailing rookie
9 jan 2021
1
15
Beste collega detailers. Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum en zal me even voorstellen; ik ben Ger, sinds enkele dagen heb ik mijn VW Passat Variant mogen verruilen voor een Audi A4 Avant. Ook al rijdt ik al 20 jaar in een auto van de zaak, ik ben er zuinig op alsof het mijn eigen is.

Het detailen zit er al aardig in maar vooralsnog veelal met producten van mijn ex-werkgever Kemetyl (Procar) i.c.m. een beetje Autoglym en Meguiars. Mijn nieuwe auto deed mij besluiten om het detailen naar een wat hoger plan te tillen, daarvoor heb ik zojuist besteld:
Incredisponge
Fantastic Fur
Geyon Q2M silk dryer
Geyon Q2M wet coat
Poorboys Spray & Wipe
Meguiars Supreme wheel brush
Dodo Born to be Mild
Monello non Ferro
Collinite wax 845

Voor jullie wellicht beginnersmateriaal maar al met al een bovengemiddeld setje voor een leaserijder denk ik en voor mij the next level in detailen :)

Ik sluit niet uit dat ik hier af en toe een hulplijn inzet, ik heb voorlopig al een hoop informatie van dit forum kunnen plukken om me uit te kunnen leven!
 

Bijlagen

  • 92C77688-DE4C-4505-8A5A-DCA2185541EC.jpeg
    92C77688-DE4C-4505-8A5A-DCA2185541EC.jpeg
    400,1 KB · Weergaven: 162
Welkom Ger en wat een fijne verschijning die A4. Een beginnerssetje klinkt flauw, maar het is vooral de basis en die fundering zou iedereen moeten hebben! Goed bezig dus!
 
  • Leuk
Reactions: Ger Carol