• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

timovrevo

Detailing rookie
14 mrt 2021
2
15
Even voorstellen. Ik ben Tim, 33 jaar. 7 jaar geleden heb ik al reeds kennis mogen maken met dit forum en de carclean website en sindsdien is dit mijn vaste plek voor het vinden van alle tips/tricks/info en producten die betrekking hebben tot het detailen van auto's. Destijds al enige producten kunnen ervaren en testen op een Peugeot 206 RC Blue Recife, sinds vorig jaar in bezit van een BMW 116 M Valencia Orange. Sinds dat de BMW in bezit is merk ik dat de verzameling aan detail producten flink begint te groeien dus ik heb het "virus" al aardig te pakken:mask:

Ik volg dus al enige jaren met veel plezier de topics op dit forum, maar tot dusverre nog nooit aangemeld en voorgesteld. Daarom bij deze.
Ik ben woonachtend in de Rivierenbuurt Amsterdam, wellicht dat er mede forumleden hier uit de buurt zijn mocht ik er niet uitkomen:cool:
EAE12F82-E318-48D0-9217-20B6DC5F26C8.jpeg
 
Laatst bewerkt: