• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Schievinkpaul

Detailing trainee
5 okt 2021
15
25
30
Surhuisterveen
Ben Paul Schievink 27 jaar. Rij momenteel in een peugeot 207 uit 2006 met momenteel 150.000 op de teller. ben nu 1.5 jaar werkzaam bij Smilease in Leek. Met als hoofdtaak terug gekomen auto`s weer in (nieuw staat) brengen zodat deze de showroom weer in kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Welkom Paul, veel plezier hier!

Mag ik vragen hoeveel tijd je krijgt om een auto in nieuwstaat terug brengen? :innocent:
Dat verschilt per auto natuurlijk, heb geen vaste tijd voor een auto.
ben gemiddeld 5,5 uur bezig met een auto. Met uitschieters naar 10 uur.
Eigenlijk zou ik nieuw staat op een andere manier moeten verwoorden (nieuw staat).
 
  • Leuk
Reactions: PizzaPieter
Dat verschilt per auto natuurlijk, heb geen vaste tijd voor een auto.
ben gemiddeld 5,5 uur bezig met een auto. Met uitschieters naar 10 uur.
Eigenlijk zou ik nieuw staat op een andere manier moeten verwoorden (nieuw staat).
Valt mij eerlijk gezegd nog mee hoeveel tijd je krijgt. Terug naar nieuw is dan nog niet echt in zicht lijkt mij, eerder verkoopklaar. Ben wel benieuwd wat voor mooie omtoveringen je teweeg brengt, altijd goed om mee te genieten!

Als je hier een beetje rondhangt zie je dat de zotten hier toch een flink stuk verder gaan als het op detailen aankomt!

Weet waar je aan begint :joy:
 
  • Leuk
Reactions: Schievinkpaul
Valt mij eerlijk gezegd nog mee hoeveel tijd je krijgt. Terug naar nieuw is dan nog niet echt in zicht lijkt mij, eerder verkoopklaar. Ben wel benieuwd wat voor mooie omtoveringen je teweeg brengt, altijd goed om mee te genieten!

Als je hier een beetje rondhangt zie je dat de zotten hier toch een flink stuk verder gaan als het op detailen aankomt!

Weet waar je aan begint :joy:
Jaa zeker weten. Zal binnenkort wel even wat foto materiaal plaatsen. Hahaha jaa klopt idd, geweldige resultaten en als je er inderdaad heel wat uren insteekt zie je dat zeker.
Stak het liefst zelf ook meerdere volle dagen in een auto maar helaas gaat de werkgever daar niet zo blij van worden
 
Ben Paul Schievink 27 jaar. Rij momenteel in een peugeot 207 uit 2006 met momenteel 150.000 op de teller. ben nu 1.5 jaar werkzaam bij Smilease in Leek. Met als hoofdtaak terug gekomen auto`s weer in (nieuw staat) brengen zodat deze de showroom weer in kunnen.
Welkom Paul! Toevallig dat ik hier iemand in de regio Leek tref; zelf woon ik in Tolbert ;) Veel plezier op het forum!
 
  • Leuk
Reactions: Schievinkpaul