• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Mulder

Detailing rookie
31 jul 2022
13
15
Ook ik zal me even netjes voorstellen. Freek, 45, trotse eigenaar van twee Citroëns CX (of twee Citroën CX’en, zeg het maar). Een uit 1977, een uit 1991. Over de eerste meteen een vraag maar daar start ik een ander draadje voor. Ik ben geen poetsfreak maar heb de auto’s er wel graag netjes bij staan. Dus altijd met de hand wassen (ook de zielloze leaseauto). Ik heb (dus) genoeg te leren…!
 

Bijlagen

  • EE738FC9-3363-44D4-90F6-8A7AB9CE88B2.jpeg
    EE738FC9-3363-44D4-90F6-8A7AB9CE88B2.jpeg
    153,5 KB · Weergaven: 57
Welkom Freek. Zeer jaloers op de CX. Wat mij betreft een van de mooiste en lekkerste zittende auto ooit. Het rijden met een CX was voor mij heel speciaal. Dus mocht je ooit in de buurt zijn….
 
Prachtig zo'n groene CX! De mooiste kleur voor deze auto wat mij betreft. Ik heb er ook een schaalmodel van.

Wat is die uit '91 er voor in? Een heel late in elk geval.
 
Een Break, een heel late inderdaad, productie eind 1990, op kenteken eind 1991. Oorspronkelijk 2500 turbodiesel, inmiddels 2500 benzine-injectie.