• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen!

focusfon

Detailing rookie
24 nov 2022
1
15
Hoi hoi, net een account aangemaakt op het forum (in het verleden al veel berichten bekeken, maar altijd zonder account) dus dan nu maar even voorstellen :)

Mijn naam is Lucas en ik kom uit Maastricht, ik heb altijd al ontzettende hobby aan auto's gehad en heb sinds kort deze Golf 8 in de R-line uitvoering.
Hiervoor had ik een Polo AW handgeschakeld met 75pk, geen snelheidsmonster maar wel een super comfortabele en zuinige auto. Echter deze golf is natuurlijk wel andere koek en eigenlijk echt een rijdende computer. Zitten ontzettend veel toeters en bellen op die je eigenlijk niet nodig hebt, maar daar hou ik persoonlijk wel van. Toch leuk om te hebben.
Heb er uiteraard ook hobby aan om mijn eigen auto eens in de zoveel tijd helemaal aan te pakken en doe dit ook wel eens met de auto van m'n vader.
Ik ben zelf niet zo van de aanpassingen zoals sommige van jullie dus mijn auto is eigenlijk 100% standaard, maar ben er nog steeds ontzettend tevreden mee.
Hieronder een paar foto's van de Golf:

IMG-20221124-WA0032.jpg

IMG-20221124-WA0033.jpg

IMG-20221124-WA0034.jpg


Gr Lucas