• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Ajda

Detailing rookie
26 mei 2024
4
15
Leidschendam
Hi,

Lees sinds een jaar mee op het forum, nu toch besloten te registreren om wat specifiekere antwoorden op eigen vragen te mogen ontvangen.

Ik ben Ajda, 35jaar woonachtig te Leidschendam. Woon hier pas sinds een maand (hiervoor centrum Den Haag) Leidschendam heeft meer parkeerplaats maar ook meer groen en vogels, wat nieuwe schoonmaak uitdagingen met zich meebrengt.

Mijn eerste en tevens huidige auto is een witte Renault - Twingo bj 2012
Schoonmaken vind ik rustgevend maar merk dat een auto (als je het goed wil doen) wat meer nodig heeft dan een sopje en wat stofzuigen of door de wasstraat gaan.
Inmiddels ervaar ik bij elke wasbeurt beter resultaat (ook dankzij de tips hier!) maar zie ik tegelijkertijd ook steeds meer wat eigenlijk ook nog gedaan zou moeten worden..
Ik leer graag en lees nu wat minder anoniem mee.
d37bcc15-d0a7-4264-935a-81a0754c32eb.jpeg