• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen...

Lexusfan

Detailing rookie
15 mei 2010
5
0
69
Hallo allemaal,

Mijn naam is Henk en woon in Brabant, ik heb 2 dochters en 1 kleindochter en ben 55 jaar jong. Ik ben autoliefhebber en heb mijn auto's (23) altijd gewassen met Valma, gepoetst met Valma, Turtle, Halfords. Ik rijd zelf een Lexus IS200 Automaat uit 2000 (beige metallic), mijn vrouw heeft een Toyota Starlet uit 1999 (rood).
Tot nu toe was ik altijd tevreden met het was en poetsresultaat met de eerder genoemde merken, misschien kunnen jullie mij overtuigen van de (betere ?) merken op deze site, ben wel een regelmatige poetser omdat ik ervan ben overtuigd dat dit zich terugbetaald bij eventuele inruil van je auto. Als het zo is dat de merken op deze site beter zijn dan de tot nu toe door mij gebruikte merken kunnen jullie dan aangeven met welke merken en producten van deze site dat ik zou moeten starten? Zoals wassen met?, in de wax zetten met?

Groeten, Henk

Welkom Henk.

Ik zou zeggen: ga gewoon eerst eens lekker lezen op dit forum. Er zijn zoveel producten waar je uit kunt
kiezen en iedereen heeft wel zijn eigen favoriete producten. Verder is het niet onbelangrijk hoeveel je
uit kunt/wilt geven aan bepaalde detailspullen.

Ik weet niet waar je in Brabant woont, maar er zijn altijd wel mensen in de buurt te vinden waar je eventueel eens
langs kunt gaan om wat te proberen.

Welkom.

Foto's worden in het "Stel jezelf hier voor" topic altijd zeer gewaardeerd.;)

Hele fijne merken om te gebruiken zijn oa. Poorboy's World en Dodo Juice, maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur.:-d
Veel lezen hier op het forum!

En zoals Soepergrover al zegt, waar woon je ongeveer? Er zijn vast wel mensen in de buurt waar je eens wat mag proberen.

Hey Henk!
Van harte welkom hier,en als je wil kan kje altijd een keer bij mij binnenvallen,heb genoeg staan en kan je wel een eind het goede pad op sturen.

Bart

Alle bedankt voor het warme welkom..!

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen als ik uitgevonden krijg hoe dit moet.

Gr. Henk

Schrijf je reactie...