• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen

danny

Detailing rookie
29 jun 2010
907
0
Hallo allemaal,

Mijn naam is Danny, ben 35 jaar en kom uit Apeldoorn. Sinds 2 jaar rijd ik in een Renault Laguna 2.2 dci Dynamique uit 2003. Sinds enkele weken lees ik erg veel op dit forum omdat mijn auto er kort door de bocht gezegd, niet uit ziet.

De vorige eigenaar en helaas ikzelf ook hebben een flinke aanslag op de lak gepleegd door wekelijks te wassen in de wasstraat. Hier hoop ik veel informatie op te doen om mijn karretje weer een beetje toonbaar te maken.

groet, Danny

Welkom,

danny zei:
....De vorige eigenaar en helaas ikzelf ook hebben een flinke aanslag op de lak gepleegd door wekelijks te wassen in de wasstraat. ....

Ronduit de beste voorbereiding voor zichtbare verbetering :lol

Hans

Hallo allemaal,

Hier na lange afwezigheid weer een bericht van mijn kant.

Ik heb de afgelopen 2,5 jaar helaas noodgedwongen mijn hobby op een extreem laag pitje moeten zetten door een zwaar medisch probleem. Inmiddels een
zware operatie, een flinke periode revalideren en twee auto's later gaat het gelukkig weer goed en ga ik een poging wagen om het leven letterlijk weer wat meer glans te geven.

In de tussentijd ben ik wel een aantal keer van auto verandert. Mijn Renault Laguna 2.2 Dci blies helaas na 3 ton op de klok zijn laatste adem uit. Op de a12 begonnen
alle oranje en rode lampjes gelijktijdig te branden, gevolgd door vermogensverlies en stilstand op de vluchtstrook. Bij nadere inspectie bleek het blok gescheurd en was
het een gigantisch waterballet onder de kap. :-&

Vervolgens een Nissan Almera 1.5 gekocht en daar een g3 installatie laten inbouwen. Deze heb ik maar 1,5 jaar en 65.000 km gehad. Door onoplettendheid van mijn kant
total loss gereden toen ik onderweg naar mijn werk was. :-"

Sinds een maand rijd ik in een VW Polo 9N3 Bluemotion. Vooralsnog een heerlijk autootje, maar er is wel werk aan de winkel. De dealer dacht mij een plezier te doen
door 'm voor aflevering even te polijsten. Dit had hij beter niet kunnen doen. Resultaat is één en al hologram :s

Binnenkort zal ik m'n spulletjes weer eens afstoffen en lekker aan de slag :-d

Welkom terug!
De dealer heeft jou toch ook een plezier gedaan... je kunt nu heerlijk je hobby uitleven :) en dat had anders niet (of veel minder) gekund...

Thx allemaal. Vandaag weer eens een start gemaakt met m'n Polo. Gelijk een eerste close encounter met VAG lak. :-d