• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen:)

luwaniej1

Detailing rookie
14 feb 2024
9
15
Hallo!

Leonie hier. 37 jaar uit Spijkenisse.
Sinds 2,5 maand trotse eigenaar van een zwart met rode Mokka.
Heel enthousiast een abbonement afgesloten bij de wasstraat.. ahh ik vloek, I know:)
Doordat ik onbeperkt mocht wassen en het steeds vies weer is ging ik al snel 2 keer per week. Helaas kwam ik er na een maand achter dat er toch wel een hoop waskrassen op de auto zaten. Abbonement direct op gezegd. En een afspraak gemaakt voor polijsten en een keramische coating. Dit gaat over 2 weken gebeuren. In eerste instantie had ik bedacht dat na het polijsten ik de auto regelmatig zou weg brengen voor een was en poets beurt. Simpelweg omdat ik geen idee had waar ik moest beginnen. Toch een beetje gaan rond snuffelen en het eea aangeschaft. En ja hoor.... besmet met het virus... ik hoop op dit forum een hoop te leren :)
 
@Soepergrover
Dankje!
Nee daar zit ik nog een beetje over te dubben. Ik heb van nuke guys zo'n foamspuit gekocht. Die gebruik ik nu als voor was.. na de voorwas komen de 2 emmertjes te voor schijn met shampoo. Na de shampoo maak ik hem droog en dan spuit ik de ceramic seal er op... zou ik na de coating dit zo kunnen blijven doen?
 
*gevonden hoe ik een afbeelding kan toevoegen

Dit is mijn Mokka
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240214_210008_Gallery.jpg
    Screenshot_20240214_210008_Gallery.jpg
    116 KB · Weergaven: 42
Wij hebben ook een wasstraat op het werk, ik noem het altijd een krasstraat :p Ik rijd er 2 x langs daags, maar ga er absoluut niet doorheen.
 
  • Leuk
Reactions: luwaniej1
Welkom op het forum, en het bijhouden van een gecoate auto is makkelijk te doen maar wel met de juiste methode en middelen.
Maar dat vind je hier wel op het forum terug.
 
  • Leuk
Reactions: luwaniej1