• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen.

Peter V

Detailing rookie
19 sep 2010
3
0
Hallo,na deze site diverze malen als gast bezocht te hebben, heb ik mij vandaag aangemeld.
Mijn naam is Peter en ik woon in Capelle a/d ijssel,ik heb sinds kort een nieuwe auto (DS3 sport chic)
en die moet natuurlijk in top conditie gehouden worden.
Dus morgen gelijk even bellen met carclean om het nodige te bestellen,en gelijk op te halen als dat mogelijk is.

sand0kan zei:
PLaats eens wat pics van de DS3...erg kek wagentje! Welkom ook!

Sand0kan ik ga morgen eerst bij Carclean de nodige spullen halen om de DS te laten glimmen;)
Dan gaat hij op de foto,en ga ik kijken of ik de foto,s geplaats krijg (nog nooit gedaan)
Ik kan je wel vertellen dat hij er echt KEK uit ziet met zijn rode kleur (Ferrari rood) en zwart dak
en hier en daar wat chrome acsenten,en mooie wielen, ook van binnen is hij appart met zwarte lerenbekleding,
en knalrood dachsboard, en met 1600 turbo rijd hij ook nog eens lekker sportief,ik ben er heel blij mee.

Groetjes Peet

RedCat zei:
Welkom,

Wat een weelde om zo dichtbij CC te wonen.

Hans
Ja Hans dat is inderdaad lekker makkelijk 15 min. rijden,ik heb gisteren gelijk het nodige gehaald
en ben vandaag lekker bezig geweest,ik zal proberen om de foto,s in de rubriek show off
te krijgen (nog nooit gedaan)
Maar hij staat er heel glanzend bij,je kan je haar er in kammen.:jippie

Het kan nog leuker.
Ik kom elke dag letterlijk langs CC als ik van mijn werk naar huis rij.
Ben er dan ook al 3 keer geweest in één week.

Trouwens, welkom op dit leerzame forum Peter.

Welkom op het forum! En gefeliciteerd met je nieuwe auto. Fantastische keuze, de DS3. Ben niet geheel onbevooroordeeld.... binnenkort ook bij ons op de inrit te bewonderen (zilver met zwart dak).