• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen...

HansA8

Banned
Disaster of Bling
16 aug 2008
268
0
Hallo, mijn naam is Hans en ik schaar mij onder de categorie 'enthousiaste amateur-poetsers'.
 
Welkom Hans....

Wederom een A8 rijder uit het hoge noorden...... ( prachtige gracieuse wagens.. )

Plaats eens een paar foto's van de objecten....:-"
 
Nice ride, die A8! Welkom op het forum. De echte autoliefhebber: een mooie heerlijke auto voor privé om te pamperen, te koesteren en te showen en een 'hij brengt me overal auto' voor woon-werk verkeer...:cool: Ik heb daar ook al aan gedacht.

Gr. Mila
 
Hans,

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe de drie liter diesel zich houdt in de A8.
Ik weet zo niet wat de A8 weegt, maar ik rijd zelf een A4 Avant ( 2003 ) met de 2.5 V6 Tdi en dat gaat aardig.

Heb je nog niet het idee gehad dat je iets te kort kwam ???

Ik associeer een A8 toch eigenlijk meer met een 3.5 liter, of 4.0 liter....
 
3.0 tdi is een geweldige motor, onze a5 demo heeft er ook eentje.... heel veel koppel waardoor hij heel erg snel op de 100 zit.
 
Bedankt voor alle begroetingen.
De A8 weegt 1800 kg en is door Jeroen Dik (JD Engineering) gechipt naar 280 pk en 590 Nm. Daarmee is het een knap vlotte auto geworden...