• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

André

Detailing rookie
23 jan 2011
30
0
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen:

André, 43 jaar en sinds gisteren in het bezit van een Jaguar x300 Sovereign 4.0

De auto ziet er redelijk goed uit maar kan wel een goede was en waxbeurt gebruiken!
Via het jaguarforum ook op dit forum terecht gekomen en me verbaast over de mooie resultaten van de detailers!

Ik ben best wel van het poetsen maar kan hier nog veel leren.

Andere voertuigen in mijn bezit zijn een Toyota Avensis D4d, Suzuki gsxr-1100 en een Honda cbr600f.

Genoeg te poetsen dus!

CU on the forum,

André
 
Altijd leuk om nieuwe leden te mogen begroeten ! laat maar komen die details van jags (mooie wagens)

Welkom :)
 
Prachtige wagen! Graag een uitgebreide review met vééééééél foto´s.
 
Welkom André, mooie Jag heb je, daar komt toch nog wel een leuke fotoserie van? (ik ben natuurlijk de eerste die daar naar vraagt)
 
Altijd leuk zo'n hartelijk welkom:)^ !

Binnenkort ga ik maar eens voorzichtig beginnen met wat detail werk en natuurlijk laat ik het resultaat hier graag zien!

Vanavond de auto even terug naar de garage gebracht, verwarming werkte niet goed, waarschijnlijk pompje defect, morgen weer ophalen, komt allemaal goed!:cool:

Heb wat spulletjes op carclean gekocht:

Meguiars - Gold Class Wash & Wax Kit
CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
Meguiars - Gold Class Supreme Shine Microfiber Towel
Meguiars - Super Thick Microfiber Wash Mitt
Meguiars - Triple Duty Detail Brush

Is dit een goed begin?

Tips altijd welkom!