• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Fluffy

Detailing rookie
30 aug 2008
293
0
Net mijn eerste bestelling binnen en zit al flink mee te lezen dus zal me even netje voorstellen:
Ik ben Shanta, 32 jaar, Rotterdamse en in bezit van 2 Suzuki Alto's.
Verder onderhoud ik ook de Mazda 323 en Alto van m'n vriend (hoe bedoel je een Alto tic :eek:) )
Aangezien ik nogal een perfectionist ben,is even wassen en poetsen natuurlijk niet voldoende.
De ene Alto uit 1991 zal als proefobject dienen, de andere uit 1982 ben ik mee bezig om die weer in nieuwstaat te krijgen.
Motorisch is ie helemaal in orde dus nu kan ik aan 't uiterlijk beginnen.
De uitdaging word om het budget technisch interessant te houden, al vrees ik dat dat met een webshop als die van Carclean niet gaat lukken :-"
 
Welkom welkom......

En over budget en carclean kunnen we kort zijn.....
Welk budget je je zelf ook stelt, ongemerkt ga je er altijd overheen :-"

Post eens een paar foto's van die Alto's.....
Zijn best geinige wagentjes...
 
:D :D :D
Rood Wit Blauw......
Nou nog een oranje en je kunt als rijdende vlag en wimpel over straat.....

En toch blijven die wagens onverwoestbaar.....
 
Zo'n blauwe alto was mijn eerste auto. Heb ik voor 150 euro gekocht. Na een poosje klapte 1 van de 3 bougies eruit...

Toen was het over met de pret :(

Maar ff een kort rekensommetje. 4 auto's met zijn 2en.. Pfoe. Als ik kijk naar de wijk vermoed ik dat de pakeerplaatsen er niet zo heel dik gezaaid zijn. Nog geen ruzie met de buren?? :D
 
Nooit geweten dat mensen die een Alto rijden ook autoliefhebbers kunnen zijn! :D :klap

Welkom en veel poetsplezier!
 
Timon zei:
...Maar ff een kort rekensommetje. 4 auto's met zijn 2en.. Pfoe. Als ik kijk naar de wijk vermoed ik dat de pakeerplaatsen er niet zo heel dik gezaaid zijn. Nog geen ruzie met de buren?? :D ...

Gelukkig woont m'n vriend in Amsterdam dus de Mazda staat hier niet altijd, evenals zijn rode Alto.
En vergeleken met de yuppenbakken hier kan ik 2 Alto's kwijt op 1 parkeerplaats w^^w

@ Rick :|~* :D