• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

DVmario

Detailing trainee
8 sep 2011
3
47
Hallo iedereen,
Zopas dit forum ontdekt,via Mercedesforum.Daar ikzelf rij met Audi A4 20tdi van 2006, en dochterlief met een Mercedes 200 c van 1995, weet ik zeker dat ik op dit forum veel nuttige tips zal vinden en kunnen gebruiken.Grtjs Mario :-)^ :cool :-"

Welkom!!

welke provincie/stad/gemeent/dorp??:-b

wat heb je al om te poetsen of ga je voor een compleet "nieuwe" aanpak (produkten : kleien , wax ,doeken,velgenborstel,enz enz.......)

eigenlijk gaat hier komen lezen je uiteindelijk veel centen kosten :lol

maar het resultaat mag er telkens zijn dus..............:jippie

oh ja , voor ik het vergeet : foto's ??? (van die auto's ) , niet van je dochter:-b

Danny

Bedankt voor de verwelkoming ,aan allen op dit Forum.

En ik ben nog leek in al deze poetsprodukten ( tips zijn welkom) :idee

Grtjs Mario

Jij vroeg tips :

is eerder een doe/kooplijstje :-" :

2 emmers van bvb 19 liter

2 washandschoenen,waarvan 1 goede en 1 goedkope(en een 3e voor de velgen , ook goedkoop)

klei + kleispray(bvb citrusbling 1/16 en kleiblokjes 3 stuks à 23.99/set of er zijn ook aparte te koop à +- 6 euro??)

een glaze, maar dat moet zeker nog niet voor een nieuwe wagen vind ik(bvb black hole)

een wax of sealant (bvb poorboys exp)

spray&wipe : goed voor heeeeel veel , zeker in je collectie opnemen!!(mengen 1/1 en je komt veel langer toe:-" )

een wheelwax voor je velgen , kan ook met gewone wax , maar gebruik dan wel altijd een aparte pad of andere die je dan alleen voor de velgen houd.

een droogdoek (bvb delirium) , liever 2 ,heb je een reserve als de 1e op de grond waait

oppoetsdoekjes +- 3 à 6 stuks zou ik zeggen(bvb megatowel 5.99/stuk poorboys 39x39cm of dodo 3-pack 30x30 cm 11.98euro/set)

een velgenborstel?? ez-mini-brush 15.50 euro

een gewone verfborstel +- 3 cm afgetaped om de voorkant/zichtkant van je velgen te doen en de kleine stukjes

enkele mf-pads

enkele mousse pads

een aparte emmer voor de velgen(vind je wel in de garage of in de bouwmarkt à 1.5 euro,kost niks eigenlijk )

iets voor je interieur??(bvb mothers plastic-vinyl-rubber = 3 in 1 en voor de banden zelfs te gebruiken en de trims ook)

een glascleaner , hoewel je met iets gewoon voor de ramen thuis , je autoramen ook netjes krijgt(glas=glas) en er nog altijd met de

s&w over kan gaan

nog iets?? , waarschijnlijk wel , maar ik denk dat dit al een redelijk volledige beginnerslijst is, er zullen er nog wel volgen met voorstellen :ja

Danny