• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstellen!

Gavjow

Detailing rookie
12 sep 2011
5
0
Heey mensen ik ben Gavin, ben hier terecht gekomen bij carclean door een collega die op shows staat met zijn volkswagen.
ik heb op dit moment een witte Renault twingo de night and day variant van 2011.
ik heb een klein beetje ervaring met het kleien polijsten en waxen van mijn auto.
voorheen heb ik een jaartje een opel gehad de lak in top conditie terug gebracht.(opel niet meer in bezit)
maar nu vind ik het toch echt tijd om wat serieuzer te werk te gaan met mijn twingo.
alles wat ik doe is handwerk want ik heb geen machine.

resultaat opel [MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en de twingo [MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]:-d

Hallo!!

Welkom hier met die mooie auto , is waarschijnlijk net iets sneller klaar dan de mijne :lol

je hebt precies wel donkere velgen , of komt dit door de foto??(vuil zullen ze niet geweest zijn hé :-" )

Danny

haha het is antraciet grijs normaal gezien doe ik er een half uurtje over om hem te wassen, het gaat in ieder geval wel een heel stuk sneller dan met mijn oude opeltje. maar graag houd ik die mooie twingo in perfecte staat. ik ben er erg zuinig op.

Welkom!

Leuke wagen heb je. Heb een keer een meegehad als leenauto. Rijden lekker.

Gelijk maar even op je bestellijst van Carclean plaatsen: ValetPro Citrus Tar and Glue Remover :-b

Allemaal bedankt voor het warme welkom,^^
ik heb eigenlijk wel direct jullie hulp nodig met wat advies over producten.
ik heb een post gezet bij stappenplan etc. voor verdere informatie hoor ik graag jullie reactie daar!.:-d