• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

even voorstelllen (uit belgie)

mtcarlos

Detailing rookie
15 okt 2012
5
0
Hallo iedereen

Ik ben maxim uit gent, (ja belgië ), ben 26 jaar en heb jammer genoeg nog maar sinds kort jullie forum / site leren kennen.
Dat komt namelijk omdat ik me pas een boot heb gekocht waarvan de lak vrij mat staat en ik me ben gaan verdiepen in het poesten,polijsten,....
Door jullie forum en enthousiasme te zien kreeg ik al meteen zin om mij verder te verdiepen en er al aan te beginnen.
Maar, zo merkte ik al snel dat ik nog wel wat kennis ontbreek :-d , zeker ivm met de producten en stappenplan.
Ik heb al veel gevonden op het forum maar nog niet alles.
Zo dus stel ik me even voor en ga ik meteen een post doen met enkele vragen.

groeten

merci

ik ben even aan het uitzoeken hoe het hier allemaal werkt, ik wou al enkele foto's posten maar ik ga die blijkbaar moeten comprimeren ofzo :|

Van harte welkom1

Foto's kun je via uploaden naar www.photobucket.com plaatsen en dan de img link plaatsen in je bericht.

En wat betreft het nu pas ontdekken van carclean, ik denk dat nagenoeg iedereen vindt dat hij of zij carclean veel te laat heeft ontdekt.:lol Ik wel in elk geval.

Welkom Maxim..

Vanaf volgende week zit ik ook weer in Gent (AZ Palfijn) voor het werk tot eind 2013 :-)^

Zo heb ik ook al aan het Sint-Pieters station gewerkt (plafond nieuwe bushalte) en UZ Gent (Nieuwbouw babyblauwe kleur :) )

Veel plezier met je boot :)

Welkom hier, en zo kan je hem hier zichtbaar maken ...

19092012150_zps9b49cec3.webp

Gewoon de link tussen [ IMG]http : / / en[ /IMG] plaatsen.

Laatst bewerkt door een moderator: