• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstelllen!

Boomvalkje

Detailing addict
16 mrt 2017
66
60
Goedemiddag mede-poetsers,

Al maanden volg ik het forum en bezoek ik (te) vaak de webshop van CC. Nu vond ik het toch tijd om eens lid te worden van het forum. Mijn naam is Bas, 24 jaar en woon in Zuid-Holland.

Ik heb inmiddels enkele auto's gehad, maar afgelopen december heb ik een gloednieuwe Audi A3 E-tron Sportback mogen ophalen. Echt een heerlijke auto, maar helaas heeft de dealer deze auto voor aflevering door de krasstraat gehaald. Daarnaast is er na 2 weken met oud en nieuw ook een stuk vuurwerk bij de deur afgegaan met een deuk als gevolg (ja echt waar). De schadehersteller heeft de deuk hersteld en de auto uiteraard weer door de krasstraat gehaald met de nodige krassen en swirls als gevolg. Deze zomer moet de auto daarom eens goed aangepakt worden.

Ik heb inmiddels een leuke collectie opgebouwd vind ik en meerdere auto's behandeld, maar ik wil graag meer leren en meer producten proberen. Ik hoop dat hier te kunnen vinden. Verder doe ik dit niet bedrijfsmatig, maar het begint inmiddels wel een hobby te worden die uit de hand loopt:)

Hieronder een foto (sorry voor de slechte kwaliteit) van mijn auto. Ik zal proberen om er 1 in hogere kwaliteit aan toe te voegen.

groet,
Bas
goed1.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Creftna
Bedankt, Kees!

Ja op het forum heb ik heel veel informatie kunnen vinden over het stappenplan. Ik polijst machinaal met een DAP900 V2 en gebruik hierbij de Monello lijn (pads en polijstmiddelen). Tot nu toe gaat dit prima, maar ik zou ook graag een keer de Scholl Concepts producten gebruiken. Ik hoor hier veel goede verhalen over.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw